30 minut i po sprawie. Akcje Detalion Games miały wzięcie

Wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami. Wystarczyło mniej niż 30 minut, by inwestorzy objęli wszystkie akcje Detalion Games.

Emisja akcji Detalion Games

Dziś o 10:00 ruszyła druga część crowdfundingowej oferty producenta gier Detalion Games. Do objęcia były walory o wartości 375 tysięcy złotych.

Obowiązywała zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Zgodnie z oczekiwaniami inwestorzy nie zawiedli. Zainteresowanie ofertą było tak duże, że na kilkanaście minut zablokowała się strona organizatora emisja – platformy CrowdConnect, prowadzonej przez Dom Maklerski INC.

W lepszej sytuacji były osoby, które skorzystały z bezpośredniego linka do strony z zapisami (podawałem go w moich wcześniejszych tekstach o emisji akcji Detalion Games). Choć i tu nie obyło się bez drobnych kłopotów. Sam złożyłem zapis na akcje (co zapowiedziałem w tekście Kilka słów o emisji Detalion Games) i dopiero za trzecim razem otrzymałem sms z kodem weryfikującym).

Oferta Detalion Games podzielona była na etapy. Najpierw wybrana grupa klientów Domu Maklerskiego INC (tzw. „Klub 149) otrzymała ofertę nabycia akcji w tzw. „cichej rundzie inwestycyjnej”. Zapis na tym etapie oferty musiał opiewać na minimum 10 tysięcy złotych. W ciągu 24 godzin inwestorzy objęli udziały o wartości 1 mln zł. Reszta (tj. akcje za 375 tysięcy) trafiła do puli dla wszystkich inwestorów. Tu minimalny zapis opiewał na blisko 1 tysiąc zł a maksymalny na 10 tysięcy złotych.

Takie parametry emisji spowodowały, że akcje Detalion Games mogły trafić do większej liczby inwestorów co ułatwi debiut na NewConnect. Ostatecznie w ofercie wzięło udział 80 inwestorów.

Czytaj też:   Będzie przymusowy wykup akcji Stars.Space?

Emisja akcji Detalion Games okazała się dużym sukcesem. Wydaje mi się, że to swoisty rekord Polski w szybkości finalizacji kampanii. To zasługa zarówno jakościowego emitenta, ale również pomysłowej, a przede wszystkim skutecznej, realizacji projektu przez INC. To pierwsza zrealizowana przez nas oferta publiczna podzielona na dwie transze. Pierwsza transza, w ramach tzw. cichej rundy inwestycyjnej, została skierowana do członków Klubu 149. W niecałe 24 godziny inwestorzy złożyli skuteczne deklaracje objęcia akcji o wartości ponad 1 mln zł. Druga to kampania equity crowdfundingu, czyli crowdinvestingu, na CrowdConnect.pl. Została ona zakończona w niespełna 30 minut. Zainteresowanie inwestorów znacznie przekroczyło wielkość oferty. Chwilę po godzinie 10 mieliśmy niewielkie problemy serwerowe z jednoczesną obsługą takiego ruchu, za co przepraszamy. Ważne, że problem został zdiagnozowany i sytuacja nie powinna się powtórzyć przy kolejnych emisjach. – skomentował Paweł Śliwiński, prezes INC.

Debiut na NewConnect planowany jest jeszcze w tym roku.

Please follow and like us:

Zobacz też

Bardzo słabe wyniki Kombinatu Konopnego

Niedługo miną 4 lata od pierwszej emisji akcji Kombinatu Konopnego. Nadal jestem takim samym pesymistą jak wtedy, tym bardziej, że spółka pokazała bardzo słabe wyniki finansowe. Wyniki Kombinatu Konopnego Jeden…

Mentzen dał zarobić

90% w 3,5 miesiąca. Tyle można było zarobić na akcjach Mentzen SA, biorąc udział w marcowej ofercie. Bardzo udany debiut spółki nie jest dla mnie żadną niespodzianką. Debiut akcji Mentzen…

RSS
Facebook
Facebook