30 minut i po sprawie. Akcje Detalion Games miały wzięcie

30 minut i po sprawie. Akcje Detalion Games miały wzięcie

27 kwietnia, 2020 1 przez Crowdnews.pl

Wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami. Wystarczyło mniej niż 30 minut, by inwestorzy objęli wszystkie akcje Detalion Games.

Emisja akcji Detalion Games

Dziś o 10:00 ruszyła druga część crowdfundingowej oferty producenta gier Detalion Games. Do objęcia były walory o wartości 375 tysięcy złotych.

Obowiązywała zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Zgodnie z oczekiwaniami inwestorzy nie zawiedli. Zainteresowanie ofertą było tak duże, że na kilkanaście minut zablokowała się strona organizatora emisja – platformy CrowdConnect, prowadzonej przez Dom Maklerski INC.

W lepszej sytuacji były osoby, które skorzystały z bezpośredniego linka do strony z zapisami (podawałem go w moich wcześniejszych tekstach o emisji akcji Detalion Games). Choć i tu nie obyło się bez drobnych kłopotów. Sam złożyłem zapis na akcje (co zapowiedziałem w tekście Kilka słów o emisji Detalion Games) i dopiero za trzecim razem otrzymałem sms z kodem weryfikującym).

Oferta Detalion Games podzielona była na etapy. Najpierw wybrana grupa klientów Domu Maklerskiego INC (tzw. „Klub 149) otrzymała ofertę nabycia akcji w tzw. „cichej rundzie inwestycyjnej”. Zapis na tym etapie oferty musiał opiewać na minimum 10 tysięcy złotych. W ciągu 24 godzin inwestorzy objęli udziały o wartości 1 mln zł. Reszta (tj. akcje za 375 tysięcy) trafiła do puli dla wszystkich inwestorów. Tu minimalny zapis opiewał na blisko 1 tysiąc zł a maksymalny na 10 tysięcy złotych.

Takie parametry emisji spowodowały, że akcje Detalion Games mogły trafić do większej liczby inwestorów co ułatwi debiut na NewConnect. Ostatecznie w ofercie wzięło udział 80 inwestorów.

Czytaj też:   Farmy Fotowoltaiki - duże straty i... 300 zł przychodu

Emisja akcji Detalion Games okazała się dużym sukcesem. Wydaje mi się, że to swoisty rekord Polski w szybkości finalizacji kampanii. To zasługa zarówno jakościowego emitenta, ale również pomysłowej, a przede wszystkim skutecznej, realizacji projektu przez INC. To pierwsza zrealizowana przez nas oferta publiczna podzielona na dwie transze. Pierwsza transza, w ramach tzw. cichej rundy inwestycyjnej, została skierowana do członków Klubu 149. W niecałe 24 godziny inwestorzy złożyli skuteczne deklaracje objęcia akcji o wartości ponad 1 mln zł. Druga to kampania equity crowdfundingu, czyli crowdinvestingu, na CrowdConnect.pl. Została ona zakończona w niespełna 30 minut. Zainteresowanie inwestorów znacznie przekroczyło wielkość oferty. Chwilę po godzinie 10 mieliśmy niewielkie problemy serwerowe z jednoczesną obsługą takiego ruchu, za co przepraszamy. Ważne, że problem został zdiagnozowany i sytuacja nie powinna się powtórzyć przy kolejnych emisjach. – skomentował Paweł Śliwiński, prezes INC.

Debiut na NewConnect planowany jest jeszcze w tym roku.

Patronite
Please follow and like us: