Deli2 z emisją w I kwartale

Deli2 – spółka z rynku delikatesów premium –  jeszcze w tym kwartale rozpocznie emisję akcji. Kampania realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund.

Akcje Deli2

Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.

W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę,  rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień.

– mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 (na zdjęciu).

Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024.

– dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Emisja Deli2

Emisję akcji wspierać będzie platforma crowdfundingowa Beesfund.

Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie. Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych.

– mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund.

Czytaj też:   Wystartowała nowa emisja CStore

Rozwój biznesu

Sklep online deli2.pl powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie marka Deli2 łączy 10 tys. produktów od przeszło 30 renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24h.

Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

Rynek

Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L’ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu.

– mówi Bartosz Kazimierczuk.

W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów.

– dodaje.

O Deli2

Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała pod koniec 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu. Umożliwia w ten sposób dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości.

Czytaj też:   CStore pokazuje wyniki przed kolejną emisją i debiutem

W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Powyższy tekst pochodzi z informacji prasowej przyszłego emitenta. Bliżej terminu startu kampanii postaram się opisać spółkę dokładniej.

Źródło: Informacja prasowa

Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:

Podobne wpisy

Rzut oka na trwającą emisję CStore

Tak jak zapowiadałem w jednym z ostatnich wpisów zaciekawiłem się trwającą emisją CStore. Czy warto kupić akcje producenta oprogramowania do e-handlu?

Wystartowała nowa emisja CStore

Dziś wystartowała nowa emisja akcji CStore. Jest to ostatnia oferta przed planowanym na ten rok debiutem na NewConnect.

RSS
Facebook
Facebook