Funwisher podał szczegóły oferty. Start emisji w czwartek

Funwisher podał szczegóły oferty. Start emisji w czwartek

14 grudnia, 2021 0 przez Crowdnews.pl

Spółka Funwisher podała szczegóły rozpoczynającej się w najbliższy czwartek emisji akcji. Celem jest zebranie kwoty 2,1 mln zł.

Emisja akcji Funwisher

Funwisher to cyfrowa platforma oferująca personalizowane życzenia wideo od gwiazd i bohaterów bajek. Środki w kwocie ponad 2 mln zł, które chce zebrać w kampanii crowdfundingowej, przeznaczy na zakup kolejnych licencji oraz komercjalizację projektu za granicą.

Planowane zapisy na akcje Funwisher rozpoczną się 16.12 o godz. 9:00. Dziś opublikowana została dokumentacja z parametrami emisji i szczegółowymi planami spółki.

Zapraszam inwestorów do zapoznania się z opublikowaną właśnie stroną emisji. Dzięki środkom z crowdfundingu będziemy mogli zrealizować strategię na lata 2022-2023. Zakup nowych licencji umożliwi nam produkcję oraz komercjalizację nowych filmów z życzeniami urodzinowymi i świątecznymi, po polsku i angielsku. Wierzymy, że w znaczący sposób przełoży się to na wzrost przychodów spółki, a w połączeniu z pracami nad rozwojem platformy, pozwoli nam przygotować się do globalnej ekspansji na bardzo perspektywicznym rynku.

– powiedział Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.

Cele emisji

Funwisher planuje pozyskać z emisji 2,1 mln zł. Prawie 1 mln zł chce przeznaczyć na zakup nowych licencji i produkcję filmów urodzinowych oraz świątecznych. 200 tysięcy zł mają kosztować prace nad ulepszeniem silnika platformy i dostosowaniem jej do potrzeb zagranicznych odbiorców. Pozostałą kwota przeznaczona będzie na komercjalizację nowej oferty. Związane jest to z działaniami budującymi rozpoznawalność marki i zasięg, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwojem partnerstw i sieci sprzedaży B2B.

Prognozy wzrostu

W 2022 roku Funwisher planuje osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie blisko 2,9 mln zł. Wynik ten ma zostać osiągnięty dzięki produkcji około 30.000 filmów dla 20.000-25.000 klientów. Rok później przychody mają wynieść już ponad 4,3 mln zł. Wtedy też ma zostać wypracowany pierwszy zysk na poziomie około 654.000 zł.

Patronite

Prognozy na lata 2022-2023 wynikają z poszerzenia oferty personalizowanych filmów dla dzieci oraz wejścia na rynek brytyjski.

Czytaj też:   Trwa emisja Healthcann

Nowe licencje

W listopadzie Funwisher wynegocjował licencję na prawa do tworzenia personalizowanych filmów z udziałem bohaterów animacji Miraculous – Biedronka i Czarny Kot. Środki pozyskane z emisji posłużą na produkcję filmów urodzinowych, których premiera zaplanowana jest na Q1 2022. W trzecim kwartale 2022 roku zespół Funwisher chce przygotować filmy świąteczne z Biedronką.

Spółka planuje zakup kolejnych licencji i przygotowanie na ich podstawie filmów urodzinowych i świątecznych. W Q1 2022 do portfolio postaci mają dołączyć Tomek i przyjaciele, Strażak Sam i Barbie. W kolejnych miesiącach, życzenia na platformie Funwisher po polsku i angielsku mają składać Smerfy, Trefliki oraz króliczek Bing. Plan na lata 2024-2026 zakłada dołączenie kolejnych bohaterów, m.in. ukochanych przez dzieci serii Psi Patrol czy My Little Pony.

Każda licencja pozwala nam na wyprodukowanie nieograniczonej liczby scenariuszy, ale kierując się logiką biznesową, chcemy na początek ograniczyć się do tematyki, która jest najbardziej popularna i pozwoli na wywołanie największego zainteresowania. Z tego względu najpierw na platformie pojawią się życzenia na urodziny i święta, a kolejne produkty będziemy testować i wprowadzać na bazie popularności dostępnych produkcji.

powiedziała Magdalena Weremiuk, dyrektor ds. licencji i rozwoju biznesu Funwisher.

Rozwój e-commerce

Wraz z zakupem nowych licencji spółka planuje przeprowadzić prace rozwojowe związane z platformą Funwisher. Nowa platforma ma zapewnić skalowalną obsługę klientów w wielu językach i umożliwić transakcje w różnych walutach. Ponadto konieczna będzie optymalizacja prędkości ładowania strony oraz wprowadzenie narzędzi analitycznych do działań marketingowych. Integracja z systemem renderingu personalizowanych filmów ma zapewnić szybsze i tańsze wprowadzanie kolejnych konfiguratorów filmów na rynek.

Docelowo platforma funwisher.com ma stać się marketplace dla personalizowanych prezentów wideo i nie tylko. Chcemy dawać możliwość zakupu możliwie największej liczby życzeń, na każdą najważniejszą dla klientów okazję

powiedział Grzegorz Miśta, COO Funwisher.

Czytaj też:   CanPoland wprowadzi do aptek ekstrakt z konopi medycznych

Komercjalizacja

Obecnie na platformie Funwisher, oprócz życzeń od polskich gwiazd, można zamówić personalizowane życzenia na urodziny czy święta od Pszczółki Mai i Baranka Shauna. Funwisher oferuje już pierwsze produkty dostępne poza Polską dzięki partnerstwu ze studiem Aardman Animations. Docelowo wszystkie filmy mają posiadać wersje językowe.

Środki pozyskane z crowdfundingu posłużą do zakrojonej na szeroką skalę promocji produkcji z nowymi bohaterami animacji na rynku Wielkiej Brytanii. Spółka poczyni także przygotowania do rozpoczęcia działań na rynku amerykańskim. Funwisher chce skupić się na kanałach o możliwie największych zasięgach, ale zamierza także testować nietypowe kanały sprzedaży, w tym sprzedaż naziemną. Planuje wsparcie marketingowe dla programów poleceń oraz kampanie viralowe.

Rynek

W ostatnich latach zainteresowanie personalizowanymi prezentami znacznie wzrosło. Coraz częściej decydujemy się na upominki, które będą w pełni dopasowane do obdarowywanej osoby. Według prognoz rynek personalizowanych prezentów ma osiągnąć globalną wartość na poziomie 38,7 mld dolarów do 2027 roku.

Według szacunków Funwisher, segment personalizowanych filmów wideo dla dzieci jest obecnie wart ok. 2 mld dolarów.

Fakty o Funwisher

Funwisher rozpoczął działalność w 2018 roku i szybko zyskał rozgłos. Z projektu, który łączy gwiazdy z ich fanami korzystają Kuba Wojewódzki, Czesław Mozil czy Borys Szyc. Pierwszym TOP bohaterem był Robert Lewandowski, który należy też do grona udziałowców spółki. Gwiazdy Funwishera zebrały łącznie ponad 150.000 PLN na rzecz największych fundacji, m.in. WOŚP i Szlachetnej Paczki. Na cel charytatywny przekazywana jest część kwoty z każdego zakupionego filmu, a o wsparciu konkretnej organizacji decydują sami klienci.

Czytaj też:   Platforma Crowdway powiększa zespół

Personalizowane życzenia od gwiazd i ulubionych animowanych bohaterów można kupić za pośrednictwem platformy internetowej Funwisher, a także w innych serwisach. Spółka współpracuje m.in. z Allegro i Ceneo, sklepami z prezentami czy sklepami oferującymi bilety. Wraz z rozwojem oferty planuje uruchomienie współpracy ze sklepami zabawkowymi i księgarniami zarówno w sprzedaży cyfrowej, jak i stacjonarnie w sieciach handlowych.

 

Szczegóły oferty wraz z dokumentem ofertowym dostępne są na stronie emisji https://zainwestuj.funwisher.com.


Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.
Please follow and like us: