Intenson Europe zapowiada emisję

Intenson Europe, producent zdrowej żywności i suplementów diety, planuje wzmocnić swoją pozycję za granicą. Na początku przyszłego roku przeprowadzi emisję przy wsparciu platformy Crowdway.

Intenson Europe

Produkty przyszłego emitenta można obecnie kupić w większości krajów Europy. Eksport odpowiada za nieco ponad jedną trzecią sprzedaży. Spółka chce dalej rozwijać zagraniczną sieć dystrybucji i zwiększyć przychody z tego kanału.

W Intenson Europe stawiamy przede wszystkim na jakość produktów i nowoczesne metody produkcji. Dzięki temu śmiało możemy konkurować z zagranicznymi firmami i zawalczyć o udział nie tylko na rynku krajowym, ale też światowym. W Polsce jesteśmy obecni w największych sieciach sprzedaży, eksportujemy do większości krajów Europy, zarówno do Niemiec czy Francji, jak i na Ukrainę. Planujemy pojawić się też na kolejnym kontynencie i rozwijać dystrybucję w Stanach Zjednoczonych, które są największym rynkiem superfoods na świecie.

– mówi Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe.

Sprzedaż online

Spółka intensywnie rozwija także sprzedaż online, w tym roku w e-commerce odnotowała 270% wzrostu. Udział tego kanału sprzedaży w przychodach to ok. 13%,  sprzedaż krajowa odpowiada za 52%. Produkty superfoods marki Intenson trafiły na rynek w 2011 roku. Dziś można je kupić w największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Biedronka, Aldi, Rossmann czy Żabka.

Firma rozwija także sprzedaż produktów konopnych. W tym celu powołała Polskie Konopie SA, które zamknęły rundę inwestycyjną, pozyskując pół miliona złotych na rozwój marki Cannabis Nature, skierowanej na rynek Europy Zachodniej. O tej emisji wspominałem przy okazji omawiania niedawnej oferty Kombinatu Konopnego.

Czytaj też:   Crowdway dołączył do Eurocrowd

W 2020 roku Intenson Europe odnotował 28 mln zł przychodów.

Emisja akcji Intenson Europe

Start emisji crowdinvestingowej jest planowany na początek 2022 roku. W przyszłości spółka rozważa też debiut giełdowy.

Myślimy od razu o dużym parkiecie, jednak decyzja jest zależna od przyszłej sytuacji spółki, otoczenia rynkowego i spełnienia wymogów regulacyjnych.

– mówi prezes Michał Lasocki.

Pionierzy na rynku superfoods

Superfoods Intensona pojawiły się w sprzedaży w 2011, wówczas była to jedna z pierwszych marek zdrowej żywności na polskim rynku. Jak podaje spółka, swoje sukcesy zawdzięcza m.in. zaangażowaniu w prace badawcze i prawdziwie innowacyjnemu podejściu. Rozwija własny dział R&D, który odpowiada za nowoczesne podejście do produkcji, innowacyjne formulacje i kategorie produktowe.

Zakład produkcyjny Intenson Europe jest jednym z najnowocześniejszych w Polsce, który zyskał m.in. certyfikat IFS – Międzynarodowy Standard Jakości, certyfikat branżowy BIO, potwierdzający etyczne podejście do biznesu certyfikat SMETA oraz wdrożony standard AOECS – produktów bezglutenowych.

Doświadczony zespół, od wielu lat związany ze spółką, odpowiada za nowe, innowacyjne produkty, ale także ich szeroką dystrybucję, w Polsce i za granicą. Dziś zdrowa żywność polskiego producenta jest sprzedawana w największych sieciach sprzedażowych w kraju, a także eksportowana do 31 innych państw. Wśród rynków eksportowych są m.in. Niemcy, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Włochy, Ukraina i Arabia Saudyjska.

Więcej informacji o zbliżającej się ofercie można znaleźć na stronie: crowdway.pl/intenson/.


Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂

Czytaj też:   Trwa emisja Healthcann

Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:

Podobne wpisy

Rzut oka na trwającą emisję CStore

Tak jak zapowiadałem w jednym z ostatnich wpisów zaciekawiłem się trwającą emisją CStore. Czy warto kupić akcje producenta oprogramowania do e-handlu?

Wystartowała nowa emisja CStore

Dziś wystartowała nowa emisja akcji CStore. Jest to ostatnia oferta przed planowanym na ten rok debiutem na NewConnect.

RSS
Facebook
Facebook