Lajuu odsłania kolejne karty

Lajuu odsłania kolejne karty

2 czerwca, 2021 0 przez Maciejka

Spółka Lajuu, która na platformie Beesfund przeprowadza emisję akcji, pozyskała do tej pory około 25% planowanej kwoty. Dziś poinformowała o realizacji wcześniejszych zapowiedzi mówiących o rozpoczęciu sprzedaży kosmetyków w sklepie internetowym. 

Emisja akcji Lajuu

EmitentEmitentLajuu SA
BranżaBranżaprodukcja kosmetyków premium
Kwota zbiórkiKwota zbiórki995.002,53 zł
Udział w kapitale nowych akcjiProcent oferowany11,06%
Wycena spółkiWycena spółki (według ceny emisyjnej) 7,5 - 8,3 mln zł
Cena emisyjnaCena emisyjna7,50 zł - akcje serii B
7,91 zł - akcje serii C
8,33 zł - akcje serii D
Liczba oferowanych akcjiLiczba oferowanych akcji19.900 akcji serii B
56.606 akcji serii C
47.779 akcji serii D
Data zakończenia emisjiData zakończenia oferty 12.07.2021
Cel emisjiCel emisjistworzenie zapasu magazynowego, prace nad nowymi seriami kosmetyków, marketing, B+R
Strona emisjiStrona emisjihttps://emisja.lajuu.pl/

O trwającej emisji akcji Lajuu pisałem w kilku wcześniejszych wpisach, m.in. w Emisja Lajuu – wygląda to ciekawie. Z oferty prowadzonej przy wsparciu platformy Beesfund, spółka chce pozyskać około 995 tysięcy złotych. Środki te będą przeznaczone głównie na stworzenie zapasu magazynowego oraz prace nad nowymi seriami kosmetyków.

W podbiciu rynku ma pomóc współpraca z Weroniką Rosati. Wspólnie z popularną aktorką, Lajuu tworzy naturalne, wegańskie produkty pielęgnacyjne.

Zgodnie z zapowiedzią, w trakcie trwającej kampanii crowdfundingowej, spółka rozpoczęła sprzedaż kosmetyków we własnym sklepie internetowym. Zapowiada także kolejne serie produktów oraz linię skierowaną do mężczyzn.

o Lajuu

Za Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Nowa marka współtworzona przez aktorkę i celebrytkę Weronikę Rosati oferuje naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach kosmetyki. Kluczową rolę odgrywają w nich aktywne, skoncentrowane formuły i składniki pochodzenia naturalnego, takie jak ekstrakty i oleje, wzbogacane innowacyjnymi komponentami. Preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała marki Lajuu dostępne są już w sklepie internetowym marki.

W ostatnim dniu maja zgodnie z planem rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy m.in. z perfumeriami. W pierwszej serii Lajuu mamy trzy preparaty brązujące: liftingujące serum do twarzy, balsam do ciała z kompleksem antycellulitowym oraz samoopalacz do ciała z formułą anti-aging. Każdy z nich nadaje skórze efekt złocistej opalenizny oraz ma intensywne działanie pielęgnacyjne. Równocześnie z kosmetykami brązującymi do sprzedaży trafił pierwszy preparat zapowiadający kolejną serię – antyoksydacja.

– powiedziała Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA.

Już w sierpniu br. na rynku będzie dostępna następna seria produktów współtworzonych przez Weronikę Rosati – kuracja. Znajdą się w niej balsam do ciała drenująco-wygładzający, serum do ciała wyszczuplające oraz serum ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu.

– dodała.

Lajuu by Weronika Rosati

Marka Lajuu by Weronika Rosati skierowana jest do kobiet w wieku 25+, które od kosmetyków oczekują skuteczności oraz tego, aby były naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Produkty można nabyć w sklepie internetowym www.lajuu.pl. Ich ceny mieszczą się w przedziale od 129 do 169 złotych.

Jak informują założyciele, trwają także prace nad serią kosmetyków skierowaną do mężczyzn – Lajuu Men. W perspektywie najbliższych kilku lat Lajuu planuje poszerzyć ofertę o produkty prozdrowotne. Spółka wymienia m.in. shoty witaminowe i kolagen w płynie.

W planach giełda i kolejne serie kosmetyków

Wejściu na rynek kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati towarzyszy emisja akcji na kwotę blisko 1 mln zł. Będzie ona przeznaczona na przyspieszenie rozwoju marki i wdrożenie kolejnych produktów. W planach jest również ekspansja na rynek amerykański.

Osoby, które zdecydują się zainwestować w projekt, mogą liczyć na szereg atrakcyjnych benefitów, takich jak m.in.: kosmetyki marki, vouchery do atelier znanego projektanta i kliniki medycyny estetycznej, rabaty na kosmetyki, czy wycieczkę do Los Angeles i kolację z gwiazdą.

Trzyletni plan wdrożenia i rozwoju marki Lajuu ma umożliwić nam wypłatę pierwszej dywidendy już w 2024 roku. Planujemy podzielić się zyskiem z akcjonariuszami w wysokości do 50 proc. zysku netto. Co ważne, w przeciągu 3 do 5 lat zamierzamy zadebiutować na NewConnect, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli sprzedawać akcje w wybranym przez siebie czasie.

– informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.

W ostatnim dniu maja rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy m.in. z perfumeriami. Już w 2021 roku chcemy uzyskać przychód na poziomie 2,1 mln zł, w 2022 – już 6 mln zł, a w 2023 – 7,8 mln zł. Dzięki wysokiej marży, już w tym roku spodziewamy się około 0,5 mln zł zysku netto, a w kolejnym powyżej 1 mln zł.

– dodał.

Emisja akcji potrwa jeszcze przez ponad miesiąc i dostępna jest pod adresem emisja.lajuu.pl.

Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: