Lajuu odsłania kolejne karty

Spółka Lajuu, która na platformie Beesfund przeprowadza emisję akcji, pozyskała do tej pory około 25% planowanej kwoty. Dziś poinformowała o realizacji wcześniejszych zapowiedzi mówiących o rozpoczęciu sprzedaży kosmetyków w sklepie internetowym. 

Emisja akcji Lajuu

EmitentEmitentLajuu SA
BranżaBranżaprodukcja kosmetyków premium
Kwota zbiórkiKwota zbiórki995.002,53 zł
Udział w kapitale nowych akcjiProcent oferowany11,06%
Wycena spółkiWycena spółki (według ceny emisyjnej) 7,5 - 8,3 mln zł
Cena emisyjnaCena emisyjna7,50 zł - akcje serii B
7,91 zł - akcje serii C
8,33 zł - akcje serii D
Liczba oferowanych akcjiLiczba oferowanych akcji19.900 akcji serii B
56.606 akcji serii C
47.779 akcji serii D
Data zakończenia emisjiData zakończenia oferty 12.07.2021
Cel emisjiCel emisjistworzenie zapasu magazynowego, prace nad nowymi seriami kosmetyków, marketing, B+R
Strona emisjiStrona emisjihttps://emisja.lajuu.pl/

O trwającej emisji akcji Lajuu pisałem w kilku wcześniejszych wpisach, m.in. w Emisja Lajuu – wygląda to ciekawie. Z oferty prowadzonej przy wsparciu platformy Beesfund, spółka chce pozyskać około 995 tysięcy złotych. Środki te będą przeznaczone głównie na stworzenie zapasu magazynowego oraz prace nad nowymi seriami kosmetyków.

W podbiciu rynku ma pomóc współpraca z Weroniką Rosati. Wspólnie z popularną aktorką, Lajuu tworzy naturalne, wegańskie produkty pielęgnacyjne.

Zgodnie z zapowiedzią, w trakcie trwającej kampanii crowdfundingowej, spółka rozpoczęła sprzedaż kosmetyków we własnym sklepie internetowym. Zapowiada także kolejne serie produktów oraz linię skierowaną do mężczyzn.

o Lajuu

Za Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Nowa marka współtworzona przez aktorkę i celebrytkę Weronikę Rosati oferuje naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach kosmetyki. Kluczową rolę odgrywają w nich aktywne, skoncentrowane formuły i składniki pochodzenia naturalnego, takie jak ekstrakty i oleje, wzbogacane innowacyjnymi komponentami. Preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała marki Lajuu dostępne są już w sklepie internetowym marki.

W ostatnim dniu maja zgodnie z planem rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy m.in. z perfumeriami. W pierwszej serii Lajuu mamy trzy preparaty brązujące: liftingujące serum do twarzy, balsam do ciała z kompleksem antycellulitowym oraz samoopalacz do ciała z formułą anti-aging. Każdy z nich nadaje skórze efekt złocistej opalenizny oraz ma intensywne działanie pielęgnacyjne. Równocześnie z kosmetykami brązującymi do sprzedaży trafił pierwszy preparat zapowiadający kolejną serię – antyoksydacja.

– powiedziała Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA.

Już w sierpniu br. na rynku będzie dostępna następna seria produktów współtworzonych przez Weronikę Rosati – kuracja. Znajdą się w niej balsam do ciała drenująco-wygładzający, serum do ciała wyszczuplające oraz serum ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu.

– dodała.

Lajuu by Weronika Rosati

Marka Lajuu by Weronika Rosati skierowana jest do kobiet w wieku 25+, które od kosmetyków oczekują skuteczności oraz tego, aby były naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Produkty można nabyć w sklepie internetowym www.lajuu.pl. Ich ceny mieszczą się w przedziale od 129 do 169 złotych.

Jak informują założyciele, trwają także prace nad serią kosmetyków skierowaną do mężczyzn – Lajuu Men. W perspektywie najbliższych kilku lat Lajuu planuje poszerzyć ofertę o produkty prozdrowotne. Spółka wymienia m.in. shoty witaminowe i kolagen w płynie.

W planach giełda i kolejne serie kosmetyków

Wejściu na rynek kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati towarzyszy emisja akcji na kwotę blisko 1 mln zł. Będzie ona przeznaczona na przyspieszenie rozwoju marki i wdrożenie kolejnych produktów. W planach jest również ekspansja na rynek amerykański.

Osoby, które zdecydują się zainwestować w projekt, mogą liczyć na szereg atrakcyjnych benefitów, takich jak m.in.: kosmetyki marki, vouchery do atelier znanego projektanta i kliniki medycyny estetycznej, rabaty na kosmetyki, czy wycieczkę do Los Angeles i kolację z gwiazdą.

Trzyletni plan wdrożenia i rozwoju marki Lajuu ma umożliwić nam wypłatę pierwszej dywidendy już w 2024 roku. Planujemy podzielić się zyskiem z akcjonariuszami w wysokości do 50 proc. zysku netto. Co ważne, w przeciągu 3 do 5 lat zamierzamy zadebiutować na NewConnect, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli sprzedawać akcje w wybranym przez siebie czasie.

– informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.

W ostatnim dniu maja rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy m.in. z perfumeriami. Już w 2021 roku chcemy uzyskać przychód na poziomie 2,1 mln zł, w 2022 – już 6 mln zł, a w 2023 – 7,8 mln zł. Dzięki wysokiej marży, już w tym roku spodziewamy się około 0,5 mln zł zysku netto, a w kolejnym powyżej 1 mln zł.

– dodał.

Emisja akcji potrwa jeszcze przez ponad miesiąc i dostępna jest pod adresem emisja.lajuu.pl.

Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:
Czytaj też:   Pełen sukces Kolejkowa! Wszystkie akcje sprzedane

Zobacz też

Bardzo słabe wyniki Kombinatu Konopnego

Niedługo miną 4 lata od pierwszej emisji akcji Kombinatu Konopnego. Nadal jestem takim samym pesymistą jak wtedy, tym bardziej, że spółka pokazała bardzo słabe wyniki finansowe. Wyniki Kombinatu Konopnego Jeden…

Mentzen dał zarobić

90% w 3,5 miesiąca. Tyle można było zarobić na akcjach Mentzen SA, biorąc udział w marcowej ofercie. Bardzo udany debiut spółki nie jest dla mnie żadną niespodzianką. Debiut akcji Mentzen…

RSS
Facebook
Facebook