Mazurska Manufaktura Alkoholi zapowiedziała debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku. Wcześniej spółka przeprowadzi jeszcze jedną emisję akcji.
Mazurska Manufaktura Alkoholi
W lipcu zeszłego roku Mazurska Manufaktura Alkoholi przeprowadziła crowdfundingową emisję akcji na platformie Beesfund. Na akcje producenta alkoholi zapisało się wtedy 1010 inwestorów.
Cena emisyjna wynosiła 29,75 zł za akcję a spółka pozyskała łącznie 2,54 mln zł.
Inwestycje spółki
Od tego czasu zrealizowaliśmy większość zakładanych celów, wśród których priorytetowe było doposażenie zakładu, zwiększenie skali produkcji, a także rozwój oferty o produkty kraftowe. Dodatkowo, w ramach ponadprogramowych działań, wprowadziliśmy na rynek linię produktów dezynfekujących pod marką MM Hygienic, a także stworzyliśmy i wprowadzili gamę importowanych kraftów: szkockiej whisky, ginu i dwóch rodzajów rumów karaibskich. Nasz zakład został wpisany na listę oficjalnych rozlewni wspomnianych produktów
– powiedział prezes spółki Jakub Gromek.
Przed debiutem na NewConnect
Przed debiutem na rynku NewConnect Mazurska Manufaktura Alkoholi przeprowadzi jeszcze jedną emisję akcji, tym razem na platformie Crowdconnect.
Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na uruchomienie produkcji piwa Jurand w zabytkowym browarze w Szczytnie.
O spółce
Emitent swoją siedzibę ma w historycznym browarze w Szczytnie założonym w 1898 roku w narożniku ul. Adama Mickiewicza i ul. Bartna Strona, nad brzegiem Jeziora Domowego Dużego. Celem długoterminowym firmy jest przeprowadzenie rewitalizacji tego obiektu oraz wskrzeszenie znanego na całej Warmii i Mazurach piwa JURAND. Jak informowała spółka, historycznie sprzedawano do 75 000 hektolitrów piwa Jurand rocznie.
O szczegółach nadchodzącej emisji akcji będę oczywiście informował na Crowdnews.pl.
Lubisz moje teksty? Zalajkuj mój profil na Facebook-u.
Źródło: spółka