Na platformie Crowdway ruszyła emisja Brewery Hills

Na platformie Crowdway ruszyła emisja Brewery Hills

1 września, 2021 0 przez Crowdnews.pl

Dziś na platformie Crowdway rozpoczęła się emisja akcji Brewery Hills. Zapraszam do zapoznania się z materiałem przygotowanym przez emitenta i platformę crowdfundingową.

Emisja akcji Brewery Hills

Obecny emitent jest wrocławskim browarem rzemieślniczym. Dziś spółka przedstawiła szczegóły emisji crowdfundingowej. Brewery Hills chce pozyskać blisko milion złotych na zwiększenie produkcji, rozwój sprzedaży, kampanie promocyjne oraz uwarzenie nowych piw. Emisja wspierana przez Crowdway ruszyła dziś rano. Na przełomie września i października kolejne piwa Brewery Hills pojawią się na półkach sieci LIDL.

Cele emisji 

W ramach crowdfundingu udziałowego Brewery Hills SA wyemituje akcje na kwotę 999 999 zł. Na stronie emisji promowanej przez Crowdway udostępniono już dokument informacyjny ze szczegółami oferty dla inwestorów.

Pozyskane na drodze finansowania społecznościowego środki spółka chce przeznaczyć na skalowanie biznesu,  stworzenie działu handlowego, budowanie rozpoznawalności marki oraz wprowadzenie na rynek nowej gamy piw.

Nasze piwa od zawsze tworzymy z myślą o społeczności miłośników kraftu i kunsztu piwowarskiego: smakoszy, poszukiwaczy piwnych inspiracji, osób z wysublimowanym gustem, którym nieobojętne są detale, takie jak nasze etykiety, dbających również o środowisko. Dobrze czujemy się w tej społeczności, współtworząc ją i odpowiadając na jej potrzeby. Zdecydowaliśmy więc, że razem z nią chcemy rosnąć, stąd pomysł na crowdfunding. Wierzymy, że wiele osób zechce dołączyć do grona naszych akcjonariuszy, by wspólnie budować wyjątkową markę.

powiedział Marcin Olszewski, Prezes Zarządu Brewery Hills SA.

Czytaj też:   Co się dzieje z Samito? - pytania do spółki

Plany spółki

Do 2023 roku emitent rozważa budowę własnego browaru, aby zredukować koszty warzenia kontraktowego. Pozwoli to też jeszcze lepiej kontrolować jakość i zwiększyć moce produkcyjne. Na przełomie 2022 i 2023 spółka chciałaby pojawić się na rynku NewConnect.

Spółka zapowiada rozszerzenie kanału dystrybucji. Na przełomie września i października do sieci LIDL – po udanej lipcowej kampanii in-out – trafią kolejne piwa spółki. Okresowo lub w stałej ofercie piwa pod marką Brewery Hills są dostępne także w sieciach Carrefour, Auchan, Leclerc, SPAR, Duży Ben i Al Capone.

Wyniki finansowe Brewery Hills

W 2020 r. sprzedano 200 000 piw wyprodukowanych przez spółkę. W ośmiu zakończonych miesiącach tego roku spółka wygenerowała sprzedaż powyżej 620 000 zł, z czego aż 215 000 zł w sierpniu.

Patronite

Rok 2020 emitent zamknął z przychodami powyżej 1 mln zł. Według prognoz przygotowanych przez Brewery Hills SA, rok 2021 ma przynieść niemal dwukrotny wzrost. W roku 2024 spółka szacuje osiągnięcie przychodów na poziomie 8,5 mln zł i 992 tys. zł zysku netto.

Piwowarzy z misją i wsparciem inwestora

Zarząd spółki tworzą piwowarzy z wieloletnim doświadczeniem i pasją. Są to Marcin Olszewski (twórca sukcesu Doctor Brew) oraz Kasia Puchała, jedna z niewielu kobiet-browarników w kraju. Odpowiada ona za rozwój sprzedaży oraz design oryginalnych etykiet piw. Jako absolwentka malarstwa ASP tworzy na nich grafiki nawiązujące do historii piwnej rewolucji USA lat 1960-1990.

Czytaj też:   Rzut oka na trwającą emisję CStore

W 2019 roku w browar zainwestował fundusz private equity Torro Investment, za którym stoją uznani wrocławscy przedsiębiorcy Tomasz Maślanka i Przemysław Weremczuk. Fundusz obecnie posiada w portfelu udziały kilkunastu przedsiębiorstw z różnych branż o łącznej kapitalizacji przekraczającej 100 mln PLN. W Brewery Hills pełni rolę wiodącego inwestora, wspierając spółkę finansowo, ale także pełniąc funkcję kontrolną.

Dotychczas Brewery Hills wyprodukowało 23 rodzaje piwa w puszkach. Są one jednym z wyróżników marki na rynku. W trosce o środowisko i walory smakowe spółka oferuje piwa wyłącznie w nielakierowanych aluminiowych puszkach z etykietami z ekologicznego papieru. Brewery Hills jest prekursorem tego typu opakowań w polskim krafcie. Ma misję ograniczenia liczby trudnych w recyklingu bezzwrotnych szklanych butelek.

Piwa Brewery Hills, oprócz sieci handlowych i specjalistycznych sklepów z piwem rzemieślniczym, są dostępne także w lokalu patronackim Pod Latarniami, znajdującym się przy wrocławskim rynku. Spółka wspierała inicjatywy sportowe, w tym PKO Maraton Wrocławski czy Maraton Chojnik.

Emisja akcji 

Szczegóły trwającej emisji, wraz z niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi analizę emitenta, dostępne są na stronie emisji. Zapraszam do lektury.

Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.
Czytaj też:   VeCube na platformie Findfunds

Może Cię zainteresuje:

Please follow and like us: