
Petgram podsumował kampanię
14 stycznia, 2023Na platformie CrowdConnect zakończyła się emisja akcji spółki Petgram. Emitent liczył chyba na lepszy wynik.
Emisja akcji Petgram
Spółka podsumowała zakończoną kampanię. Potwierdziły się moje informacje o problemach z uplasowaniem akcji wśród „drobnych” inwestorów. Pisałem o tym w tekście Petgram po raz trzeci wydłuża zapisy.
Trzykrotne przedłużenie czasu trwania emisji nie pomogło i kampania zakończyła się tylko częściowym sukcesem. Firma podjęła decyzję o dokonaniu przydziału akcji tylko z transzy dużych inwestorów, w ramach której pozyskała około 1 mln zł.
Wynik emisji akcji
Progiem dojścia emisji naszych akcji do skutku było zebranie ponad 999 tys. zł, co udało nam się osiągnąć. Zdecydowaliśmy się, aby przydzielić akcje z pierwszej transzy naszej oferty, która była skierowana do dużych inwestorów. Wierzymy, że dzięki ich wsparciu nadal będziemy się rozwijać i udoskonalać nasz produkt, który idealnie wpisuje się w trendy rozwijającego się ciągle rynku pet-tech. Dziękujemy również inwestorom za zaufanie, jakim nas obdarzyli.
– powiedział Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Niestety spółka nie skomentowała jaki był wynik emisji w transzy małych inwestorów. Widzimy jednak, że nie byli zainteresowani inwestycją w start-up wyceniony pre-ipo aż na 16 milionów złotych.
Petgram nadal podtrzymuje plany debiutu na NewConnect. Musze przyznać, że jestem bardzo ciekawy dalszego rozwoju firmy.
Źródło: informacja prasowa
Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u