Na platformie CrowdConnect zakończyła się emisja akcji spółki Petgram. Emitent liczył chyba na lepszy wynik.
Emisja akcji Petgram
Spółka podsumowała zakończoną kampanię. Potwierdziły się moje informacje o problemach z uplasowaniem akcji wśród „drobnych” inwestorów. Pisałem o tym w tekście Petgram po raz trzeci wydłuża zapisy.
Trzykrotne przedłużenie czasu trwania emisji nie pomogło i kampania zakończyła się tylko częściowym sukcesem. Firma podjęła decyzję o dokonaniu przydziału akcji tylko z transzy dużych inwestorów, w ramach której pozyskała około 1 mln zł.
Wynik emisji akcji
Progiem dojścia emisji naszych akcji do skutku było zebranie ponad 999 tys. zł, co udało nam się osiągnąć. Zdecydowaliśmy się, aby przydzielić akcje z pierwszej transzy naszej oferty, która była skierowana do dużych inwestorów. Wierzymy, że dzięki ich wsparciu nadal będziemy się rozwijać i udoskonalać nasz produkt, który idealnie wpisuje się w trendy rozwijającego się ciągle rynku pet-tech. Dziękujemy również inwestorom za zaufanie, jakim nas obdarzyli.
– powiedział Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Niestety spółka nie skomentowała jaki był wynik emisji w transzy małych inwestorów. Widzimy jednak, że nie byli zainteresowani inwestycją w start-up wyceniony pre-ipo aż na 16 milionów złotych.
Petgram nadal podtrzymuje plany debiutu na NewConnect. Musze przyznać, że jestem bardzo ciekawy dalszego rozwoju firmy.
Źródło: informacja prasowa
Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u