Petgram – trwa emisja akcji „Instagrama dla zwierząt”

Petgram – trwa emisja akcji „Instagrama dla zwierząt”

28 października, 2022 0 przez Crowdnews.pl

Spółka Petgram, która jako pierwsza na świecie połączyła portal społecznościowy skierowany do miłośników zwierząt z obrożą GPS, prowadzi drugą transzę emisji akcji na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC – CrowdConnect.

Emisja akcji Petgram

Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój aplikacji, działania marketingowe oraz przejęcie portalu adopcyjnego Petopo.com.

Spółka poinformowała, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się pełnym sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o łącznej wartości blisko 1 mln zł. W przyszłości Petgram S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.

Aplikacja Petgram

Z roku na rok obserwujemy, że właściciele zwierząt coraz bardziej są zainteresowani technologiami, które pomagają w opiece nad pupilami. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, stworzyliśmy Petgram – aplikację połączoną z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy ponad 26 tysięcy użytkowników ze 105 krajów świata. I to mimo braku anglojęzycznej wersji portalu. Pozyskane w trakcie trwania kampanii środki od inwestorów pozwolą nam m.in. na wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak monitoring zdrowia, tworzenie postów i relacji wideo czy forum dyskusyjne. Zamierzamy również rozwinąć jej obecny Marketplace o możliwość oferowania usług dla czworonogów.

– mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Parametry oferty

W ramach publicznej emisji akcji oferowanych jest nie mniej niż 149.253 i nie więcej niż 448.000 akcji serii B. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Daje to wycenę spółki na poziomie 16 mln zł (pre-ipo).

Czytaj też:   Crowdfunding - osobiste przemyślenia

Jednym z celów emisyjnych zwierzęcego startupu jest przejęcie portalu Petopo.com, którego misją jest pomoc zwierzętom w znalezieniu kochających właścicieli oraz edukacja w zakresie opieki nad nimi. Realizacja tego procesu już się rozpoczęła – przedstawiciele spółki Petgram S.A. podpisali umowę przedwstępną z Petopo.com.

Instagram dla zwierząt

Aplikacja Petgram porównywana jest często do „Instagrama dla zwierząt”, bo dzięki możliwości stworzenia profilu dla swojego zwierzęcia, obserwowania znajomych, komentowania postów, udziału w konkursach i wyzwaniach czy grywalizacji z wykorzystaniem PetCoinów, daje okazję do zabawy i interakcji z innymi użytkownikami. Bardzo ważna jest dla nas również działalność charytatywna, dlatego podjęliśmy decyzję o przejęciu portalu Petopo.com. Naszym celem w tej kwestii jest promowanie i zachęcanie do przemyślanej adopcji. Cieszymy się, że osiągnęliśmy próg dojścia do skutku oferty publicznej akcji serii B. Umożliwiło to nam natychmiastowe przystąpienie do realizacji jednego z celów emisyjnych, dlatego już teraz podpisaliśmy umowę przedwstępną dotyczącą przejęcia spółki Petopo.

– dodaje Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Petgram to aplikacja dedykowana miłośnikom zwierząt, która łączy w sobie aspekty społecznościowe, lojalnościowe i e-commerce. Aplikacja w połączeniu z lokalizatorem GPS zwiększa również bezpieczeństwo psów i kotów. Poza jej rozwojem i przejęciem Petopo.com – emitent planuje również prowadzić liczne działania marketingowe oraz stworzyć anglojęzyczną wersję aplikacji, która umożliwi intensyfikację ekspansji zagranicznej.

Patronite

Plany rozwoju

Mamy ambitne plany dotyczące skalowania naszego biznesu. Widzimy ogromny potencjał rynku, w którym zwierzęta nabierają coraz większego znaczenia w życiu społecznym. Dane pokazują, że aż 90 mln gospodarstw domowych w Europie posiada zwierzę. Nasz grupa docelowa jest bardzo duża, chcemy być tego beneficjentem. Stworzyliśmy rozwiązanie, które jest coraz bardziej doceniane w Polsce, wierzymy, że odniesie także sukces globalny. Dzięki środkom pozyskanym od inwestorów wzmocnimy nasz marketing poprzez współpracę z influencerami czy też prowadzone akcje promocyjne, co pozwoli nam stać się bardziej rozpoznawalnymi za granicą, a tym samym pozyskać nowych odbiorców.

– podkreśla Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Czytaj też:   Greyhound Group - takich emisji wolałbym nie widzieć

Szczegóły

Kampania crowdinvestingowa spółki potrwa do 15 listopada na platformie CrowdConnect. W 2020 r. firma pozyskała 4 mln zł na stworzenie swojej aplikacji od aniołów biznesu oraz funduszu venture capital.

W przyszłości emitent zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Szczegółowe informacje o trwającej kampanii znajdziecie na stronie emisji crowdconnect.pl/campaigns/petgram.

Źródło: informacja prasowa

Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Please follow and like us: