Petgram – trwa emisja akcji „Instagrama dla zwierząt”

Spółka Petgram, która jako pierwsza na świecie połączyła portal społecznościowy skierowany do miłośników zwierząt z obrożą GPS, prowadzi drugą transzę emisji akcji na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC – CrowdConnect.

Emisja akcji Petgram

Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój aplikacji, działania marketingowe oraz przejęcie portalu adopcyjnego Petopo.com.

Spółka poinformowała, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się pełnym sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o łącznej wartości blisko 1 mln zł. W przyszłości Petgram S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.

Aplikacja Petgram

Z roku na rok obserwujemy, że właściciele zwierząt coraz bardziej są zainteresowani technologiami, które pomagają w opiece nad pupilami. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, stworzyliśmy Petgram – aplikację połączoną z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy ponad 26 tysięcy użytkowników ze 105 krajów świata. I to mimo braku anglojęzycznej wersji portalu. Pozyskane w trakcie trwania kampanii środki od inwestorów pozwolą nam m.in. na wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak monitoring zdrowia, tworzenie postów i relacji wideo czy forum dyskusyjne. Zamierzamy również rozwinąć jej obecny Marketplace o możliwość oferowania usług dla czworonogów.

– mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Parametry oferty

W ramach publicznej emisji akcji oferowanych jest nie mniej niż 149.253 i nie więcej niż 448.000 akcji serii B. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Daje to wycenę spółki na poziomie 16 mln zł (pre-ipo).

Czytaj też:   Niewiele zostanie z Samito?

Jednym z celów emisyjnych zwierzęcego startupu jest przejęcie portalu Petopo.com, którego misją jest pomoc zwierzętom w znalezieniu kochających właścicieli oraz edukacja w zakresie opieki nad nimi. Realizacja tego procesu już się rozpoczęła – przedstawiciele spółki Petgram S.A. podpisali umowę przedwstępną z Petopo.com.

Instagram dla zwierząt

Aplikacja Petgram porównywana jest często do „Instagrama dla zwierząt”, bo dzięki możliwości stworzenia profilu dla swojego zwierzęcia, obserwowania znajomych, komentowania postów, udziału w konkursach i wyzwaniach czy grywalizacji z wykorzystaniem PetCoinów, daje okazję do zabawy i interakcji z innymi użytkownikami. Bardzo ważna jest dla nas również działalność charytatywna, dlatego podjęliśmy decyzję o przejęciu portalu Petopo.com. Naszym celem w tej kwestii jest promowanie i zachęcanie do przemyślanej adopcji. Cieszymy się, że osiągnęliśmy próg dojścia do skutku oferty publicznej akcji serii B. Umożliwiło to nam natychmiastowe przystąpienie do realizacji jednego z celów emisyjnych, dlatego już teraz podpisaliśmy umowę przedwstępną dotyczącą przejęcia spółki Petopo.

– dodaje Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Petgram to aplikacja dedykowana miłośnikom zwierząt, która łączy w sobie aspekty społecznościowe, lojalnościowe i e-commerce. Aplikacja w połączeniu z lokalizatorem GPS zwiększa również bezpieczeństwo psów i kotów. Poza jej rozwojem i przejęciem Petopo.com – emitent planuje również prowadzić liczne działania marketingowe oraz stworzyć anglojęzyczną wersję aplikacji, która umożliwi intensyfikację ekspansji zagranicznej.

Plany rozwoju

Mamy ambitne plany dotyczące skalowania naszego biznesu. Widzimy ogromny potencjał rynku, w którym zwierzęta nabierają coraz większego znaczenia w życiu społecznym. Dane pokazują, że aż 90 mln gospodarstw domowych w Europie posiada zwierzę. Nasz grupa docelowa jest bardzo duża, chcemy być tego beneficjentem. Stworzyliśmy rozwiązanie, które jest coraz bardziej doceniane w Polsce, wierzymy, że odniesie także sukces globalny. Dzięki środkom pozyskanym od inwestorów wzmocnimy nasz marketing poprzez współpracę z influencerami czy też prowadzone akcje promocyjne, co pozwoli nam stać się bardziej rozpoznawalnymi za granicą, a tym samym pozyskać nowych odbiorców.

– podkreśla Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Czytaj też:   Emisja 2loop Tech mnie nie zachwyciła

Szczegóły

Kampania crowdinvestingowa spółki potrwa do 15 listopada na platformie CrowdConnect. W 2020 r. firma pozyskała 4 mln zł na stworzenie swojej aplikacji od aniołów biznesu oraz funduszu venture capital.

W przyszłości emitent zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Szczegółowe informacje o trwającej kampanii znajdziecie na stronie emisji crowdconnect.pl/campaigns/petgram.

Źródło: informacja prasowa

Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Please follow and like us:

Podobne wpisy

Rzut oka na trwającą emisję CStore

Tak jak zapowiadałem w jednym z ostatnich wpisów zaciekawiłem się trwającą emisją CStore. Czy warto kupić akcje producenta oprogramowania do e-handlu?

Wystartowała nowa emisja CStore

Dziś wystartowała nowa emisja akcji CStore. Jest to ostatnia oferta przed planowanym na ten rok debiutem na NewConnect.

RSS
Facebook
Facebook