Spółka Petgram, która prowadzi emisję akcji przy wsparciu platformy CrowdConnect, po raz kolejny wydłużyła termin przyjmowania zapisów.
Emisja akcji Petgram
Celem trwającej emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój aplikacji, działania marketingowe oraz przejęcie portalu adopcyjnego Petopo.com.
Spółka kolejny raz poinformowała o zmianie terminu trwania oferty. Według najnowszego harmonogramu zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 15 grudnia, a cała oferta potrwa do 16 grudnia br.
Kampania wystartowała w październiku 2022 r., o czym informowałem w tekście Petgram – trwa emisja akcji „Instagrama dla zwierząt”.
Zmiana terminu
Po raz drugi zdecydowaliśmy się na przedłużenie terminu trwającej oferty publicznej akcji prowadzonej w formie kampanii crowdinvestingowej. Potencjalni inwestorzy sygnalizowali nam, że potrzebują więcej czasu, aby dokładnie zapoznać się z naszą działalnością i podjąć decyzję. W związku z tym postanowiliśmy wydłużyć termin naszej oferty publicznej. Wierzymy, że dzięki otrzymanemu wsparciu staniemy się liderem na rynku pet-tech, który ma przed sobą obiecujące perspektywy rozwoju.
– skomentował Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Parametry oferty
W ramach publicznej emisji akcji oferowanych jest nie mniej niż 149.253 i nie więcej niż 448.000 akcji serii B. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Daje to wycenę spółki na poziomie 16 mln zł (pre-ipo).
W przyszłości emitent zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Szczegółowe informacje o trwającej kampanii znajdziecie na stronie emisji crowdconnect.pl/campaigns/petgram.
Źródło: informacja prasowa
Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u