Pierwsza tarcza dla crowdfundingowych emitentów

Rząd przedstawia kolejne tarcze antykryzysowe dla przedsiębiorców a branża crowdfundingu ma swoją tarczę zaproponowaną przez jedną z platform.

Tarcza dla potencjalnych emitentów

Platforma crowdfundingu udziałowego i dłużnego Investoor.eu poinformowała dziś o swojej propozycji tarczy antykryzysowej dla potencjalnych emitentów.

Nadciągający kryzys powoduje konieczność szukania nowych źródeł finansowania przez firmy, z drugiej jednak strony inwestorzy są teraz mniej skłonni do ponoszenia ryzyka. Nawet dobre projekty muszą liczyć się z mniejszym zainteresowaniem potencjalnych inwestorów.

Część emitentów może teraz czuć obawę przed wystartowaniem swojej kampanii crowdfundingowej. Koszty związane z emisją akcji nie są małe a powodzenie projektu może stanąć pod dużym znakiem zapytania. Rozwiązaniem tej patowej sytuacji ma być propozycja przygotowana przez platformę Investoor.eu – Tarcza dla projektów crowdfundingowych.

Polega ona na stworzeniu na platformie nowej kategorii – głosowania na projekty. Dzięki temu emitenci będą mogli sprawdzić na jakie wsparcie mogą liczyć od inwestorów, czy jest to dobry moment na emisję i zrewalidowanie swojego projektu, przy zerowych kosztach.

Platforma zapewnia, że jest to rozwiązanie zarówno dla startupowych projektów, jak i tych, które już zweryfikowały swój model biznesowy a teraz szukają ambasadorów marki. Celem jest zweryfikowanie czy dany produkt/usługa może w tym okresie liczyć na wsparcie odpowiedniej liczby inwestorów. Pozwala również zapoznać się z mechanizmami zbiórki przeprowadzanej na platformie finansowania społecznościowego.

Platforma Investoor.eu zapewnia darmowe umieszczenia informacji o potencjalnej emisji na okres 30 dni. Po tym okresie potencjalny emitent otrzyma statystyki i podejmuje decyzję czy to dobry moment na przeprowadzenie pełnej emisji. Jeśli decyzja będzie pozytywna – może to zrobić na dowolnie wybranej platformie crowdfundingowej.

Czytaj też:   Kolejkowo - chcę więcej takich ofert!

Źródło: Investoor.eu

Please follow and like us:

Zobacz też

Mentzen dał zarobić

90% w 3,5 miesiąca. Tyle można było zarobić na akcjach Mentzen SA, biorąc udział w marcowej ofercie. Bardzo udany debiut spółki nie jest dla mnie żadną niespodzianką. Debiut akcji Mentzen…

CStore pozyskał ponad 0,5 mln zł – giełdowy debiut blisko

Producent oprogramowania do automatycznego przyjmowania zamówień online od klientów hurtowych CStore pozyskał blisko 520 tys. zł z emisji akcji. Na przełomie sierpnia i września spółka planuje złożyć dokumenty do GPW…

RSS
Facebook
Facebook