Połowiczny sukces oferty Browaru Brodacz

Emisja akcji Browaru Brodacz

Wczoraj zakończyła się crowdfundingowa oferta akcji Browaru Brodacz na platformie Beesfund.

Spółka oferowała 22.000 akcji po cenie emisyjnej 120 zł, chcąc pozyskać ponad 2,6 mln zł na „rozbudowanie własnego łańcucha dostaw przez otwieranie oddziałów dystrybucyjnych”.

Długoterminowym celem emitenta jest budowa własnego browaru. Nastąpić ma to jednak dopiero po zwiększeniu skali prowadzonej działalności.

Sprzedaż akcji zakończyła się połowicznym sukcesem. Ponad 400 inwestorów zadeklarowało objęcie 5.176 akcji. Browar Brodacz pozyskał więc poniżej 25% oczekiwanych funduszy.

Emisja nie miała ustawionego progu powodzenia. Oznacza to, że oferta doszła do skutku, ale spółka będzie musiała zrewidować swoje plany rozwojowe.

Na umiarkowany sukces sprzedaży akcji mógł wpłynąć fakt stosunkowo wysokiej ceny emisyjnej (dwukrotnie wyższa niż przy poprzedniej emisji) oraz deklaracja braku planów spółki dotyczących debiutu na GPW lub NewConnect.

Please follow and like us:
Czytaj też:   Kombinat Konopny z kolejną emisją. O co w niej chodzi?

Zobacz też

ACR Systems – ktokolwiek widział, ktokolwiek wie…

Spółka ACR Systems sama siebie nazywała producentem najbardziej zaawansowanych technologicznie w Europie gimbali. 8 lat temu przeprowadziła emisję akcji przy wsparciu platformy Beesfund… i słuch o niej zaginął. ACR Systems…

Rój SA – ktokolwiek widział, ktokolwiek wie…

Czas chyba rozpocząć nową serię na moim blogu pod tytułem „Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie…”. Pierwszym bohaterem będzie producent filmu – spółka Rój SA.  Rój SA W dziale tym będziemy próbowali…

RSS
Facebook
Facebook