Połowiczny sukces oferty Browaru Brodacz

Emisja akcji Browaru Brodacz

Wczoraj zakończyła się crowdfundingowa oferta akcji Browaru Brodacz na platformie Beesfund.

Spółka oferowała 22.000 akcji po cenie emisyjnej 120 zł, chcąc pozyskać ponad 2,6 mln zł na „rozbudowanie własnego łańcucha dostaw przez otwieranie oddziałów dystrybucyjnych”.

Długoterminowym celem emitenta jest budowa własnego browaru. Nastąpić ma to jednak dopiero po zwiększeniu skali prowadzonej działalności.

Sprzedaż akcji zakończyła się połowicznym sukcesem. Ponad 400 inwestorów zadeklarowało objęcie 5.176 akcji. Browar Brodacz pozyskał więc poniżej 25% oczekiwanych funduszy.

Emisja nie miała ustawionego progu powodzenia. Oznacza to, że oferta doszła do skutku, ale spółka będzie musiała zrewidować swoje plany rozwojowe.

Na umiarkowany sukces sprzedaży akcji mógł wpłynąć fakt stosunkowo wysokiej ceny emisyjnej (dwukrotnie wyższa niż przy poprzedniej emisji) oraz deklaracja braku planów spółki dotyczących debiutu na GPW lub NewConnect.

Please follow and like us:
Czytaj też:   ACR Systems - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Zobacz też

Giełdowy debiut Kolejkowa

W najbliższy wtorek, 8 kwietnia na rynku NewConnect zadebiutują akcje spółki Kolejkowo SA. Nie ukrywam, że to giełdowy debiut, na który czekam z niecierpliwością. Debiut Kolejkowa Kolejkowo to jedna z…

Od lotnych obietnic do ciszy po emisji. Co dalej z Maviator Group?

Minął już ponad miesiąc od zakończenia emisji akcji Maviator Group, a oficjalna strona emisji nadal zawiera jedynie komunikat „aktualizacja informacji wkrótce”. Emisja akcji Maviator Group To, co w grudniu było…

RSS
Facebook
Facebook