Połowiczny sukces oferty Browaru Brodacz

Emisja akcji Browaru Brodacz

Wczoraj zakończyła się crowdfundingowa oferta akcji Browaru Brodacz na platformie Beesfund.

Spółka oferowała 22.000 akcji po cenie emisyjnej 120 zł, chcąc pozyskać ponad 2,6 mln zł na „rozbudowanie własnego łańcucha dostaw przez otwieranie oddziałów dystrybucyjnych”.

Długoterminowym celem emitenta jest budowa własnego browaru. Nastąpić ma to jednak dopiero po zwiększeniu skali prowadzonej działalności.

Sprzedaż akcji zakończyła się połowicznym sukcesem. Ponad 400 inwestorów zadeklarowało objęcie 5.176 akcji. Browar Brodacz pozyskał więc poniżej 25% oczekiwanych funduszy.

Emisja nie miała ustawionego progu powodzenia. Oznacza to, że oferta doszła do skutku, ale spółka będzie musiała zrewidować swoje plany rozwojowe.

Na umiarkowany sukces sprzedaży akcji mógł wpłynąć fakt stosunkowo wysokiej ceny emisyjnej (dwukrotnie wyższa niż przy poprzedniej emisji) oraz deklaracja braku planów spółki dotyczących debiutu na GPW lub NewConnect.

Please follow and like us:
Czytaj też:   Ed Red po raz czwarty. Powodów do kupna akcji nie widzę

Zobacz też

Bardzo słabe wyniki Kombinatu Konopnego

Niedługo miną 4 lata od pierwszej emisji akcji Kombinatu Konopnego. Nadal jestem takim samym pesymistą jak wtedy, tym bardziej, że spółka pokazała bardzo słabe wyniki finansowe. Wyniki Kombinatu Konopnego Jeden…

Mentzen dał zarobić

90% w 3,5 miesiąca. Tyle można było zarobić na akcjach Mentzen SA, biorąc udział w marcowej ofercie. Bardzo udany debiut spółki nie jest dla mnie żadną niespodzianką. Debiut akcji Mentzen…

RSS
Facebook
Facebook