Pora na Pola, która przeprowadza właśnie emisję akcji, poinformowała o podpisaniu ważnej umowy o współpracy. Zainteresowani inwestorzy mają jeszcze 10 dni na kupno akcji.
Emisja akcji Pora na Pola
Uwaga – tekst archiwalny
Emitent | Pora na Pola S.A. | |
Branża | internetowy targ naturalnej żywności | |
Kwota zbiórki | 2.610.000 zł | |
Procent oferowany | 18,63% | |
Wycena spółki (według ceny emisyjnej) | 11,4 mln zł | |
Cena emisyjna | 75 zł | |
Liczba oferowanych akcji | 34.800 akcji serii D |
|
Data zakończenia oferty | 26.03.2021 | |
Cel emisji | wdrożenie szybkiej dostawy, rozwój sprzedaży B2B, hub logistyczny | |
Strona emisji | https://akcje.poranapola.pl/ |
Pora na Pola poinformowała o podpisaniu umowy o współpracy marketingowej z agencją adCookie. Jednocześnie adCookie oraz jej współwłaściciel, Mateusz Sobieraj dołączyli do akcjonariuszy Pora na Pola SA.
Firma adCookie stała się tym samym największym inwestorem w trwającej emisji akcji serii D, promowanej na platformie Crowdway.pl.
Umowa o współpracy obejmuje kompleksowe wsparcie dla marki Pora na Pola w zakresie marketingu internetowego, w tym realizację strategii wzrostu spółki,. Zakłada również m.in. prowadzenie analityki e-commerce, kreację kampanii online oraz pozycjonowanie.
Rozwój kompetencji w zakresie cyfrowego marketingu ma w tym momencie priorytetowe znaczenie dla Pora na Pola. W ostatnim roku koncentrowaliśmy się na budowaniu zdolności organizacyjnej, ofertowej, technicznej i logistycznej. Wkrótce zakończymy rundę inwestycyjną w formie emisji crowdfundingowej, która pozwoli jeszcze zwiększyć potencjał dalszych wzrostów. Do realizacji tego celu potrzebujemy mocnego partnera marketingowego. adCookie zdecydowało się dołączyć do nas nie tylko jako partner marketingowy, ale także jako inwestor finansowy. To pokazuje ogromną wiarę w nasz projekt i daje gwarancję zaangażowania.
– powiedział Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA.
adCookie
Od lat pomagamy budować marki i skalować ich rozwój w świecie online. W tym celu zbudowaliśmy kompetencje 360 digital, które pozwalają nam wspierać je kompleksowo i realizować konkretny, założony cel biznesowy – kilkukrotny wzrost sprzedaży, wejście na nowe rynki, zwiększenie poziomu marżowości itd. Nasz profil klienta to tzw. challenger brands, czyli firmy które chcą dynamicznie rosnąć, zdominować swoją kategorię produktową i wywrzeć na nią pozytywny wpływ. Pora na Pola jest tego idealnym przykładem. Widzimy ogromny potencjał marketingowy i biznesowy w tym projekcie. Mocno wierzymy, że nasza kooperacja będzie silnym katalizatorem dla wzrostu spółki.
– dodał Mateusz Sobieraj, Prezes i założyciel adCookie.
Trwająca emisja Pora na Pola
Obecnie na platformie Crowdway.pl promowana jest trzecia emisja akcji Pora na Pola. Spółka chce pozyskać do 2,61 mln zł, które przeznaczy m.in. na zmianę cyklu dostaw na codzienny i otwarcie lokalnych hubów logistycznych w całym kraju. Firma wdraża opracowany już algorytm predykcji koszyka, który pozwoli rozwinąć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym. W planie ma też kolejne innowacyjne rozwiązania.
Trzecia runda inwestycyjna Pora na Pola w formie crowdfundingu udziałowego potwierdza potencjał, jaki widzą w spółce inwestorzy. Wśród nich są zarówno osoby skupione wokół platformy Crowdway, jak i fani marki poranapola.pl. Bardzo się cieszymy, że wspierana przez nas oferta Pora na Pola zainteresowała adCookie, która ma wszelkie kompetencje, by wesprzeć akcelerację biznesu spółki.
– powiedział Marcel Rowiński, dyrektor operacyjny Crowdway.
Do końca 10 dni
Szerzej o trwającej emisji pisałem w tekstach Pora na Pola pod lupą oraz Udany początek oferty Pora na Pola. Do końca trwania oferty pozostało jeszcze 10 dni. Jak dotąd na akcje zapisało się już 425 inwestorów, którzy zadeklarowali objęcie udziałów o wartości 1,8 mln zł.
Źródło: informacja prasowa
Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂
Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.