Rusza ciekawa emisja akcji SkyCash

SkyCash Poland rozpoczęła emisję akcji w formie crowdfundingu udziałowego. Z oferty chce pozyskać do 4,2 mln zł m.in. na stworzenie nowej platformy płatności mobilnych.

Emisja akcji SkyCash

Spółka SkyCash Poland rozpoczęła crowdfundingową emisję akcji, z której chce pozyskać do 4,2 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na stworzenie nowej platformy płatności mobilnych, rozwój portfela usług oraz projekty w obszarze smart city.

Co ciekawe, zapisy na akcje możliwe są jedynie poprzez aplikację mobilną SkyCash. Cena emisyjna uzależniona jest od aktywności użytkownika w aplikacji.

Cena akcji wynosi 2,5 zł. Dla aktywnych użytkowników aplikacji SkyCash przewidziane są natomiast specjalne ceny, wynoszące 2,25 zł lub nawet 2 zł – w zależności od aktywności użytkownika w aplikacji. Dedykowana cena zostanie automatycznie naliczona po wyborze liczby akcji, które użytkownik chce kupić

– informuje emitent w komunikacie.

Parametry emisji

W ręce inwestorów trafi 2,1 mln nowych akcji. Końcowy termin oferty ustalono na 29 marca 2021 r., chyba że wcześniej inwestorzy obejmą wszystkie dostępne akcje.

Chcemy zaoferować użytkownikom aplikacji SkyCash, których zarejestrowanych jest ponad 3 mln, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz dodać nowe usługi. Z szybszego rozwoju skorzystają także nasi partnerzy, w tym miasta, otrzymując nowe narzędzia pozwalające taniej i szybciej dostarczać usługi dla mieszkańców

– powiedział prezes Jarosław Mazek.

O spółce

SkyCash podaje, że jest liderem w branży płatności mobilnych. Posiada ponad 80% udziału w rynku płatności za parkingi za pomocą smartfonu i ponad 50% udziału w rynku płatności za bilety miejskie. Partnerami spółki są m.in. MasterCard, VISA, PKP IC, PLL LOT czy Euronet Polska.

Czytaj też:   Wystartowała nowa emisja CStore

Właścicielami firmy od momentu jej założenia są polskie fundusze inwestycyjne. SkyCash jako krajowa instytucja płatnicza pozostaje pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

Oprócz płatności za parking oraz bilety komunikacji miejskiej i transportu międzymiastowego, SkyCash wdrożył również płatności automatyczne na Autostradzie A1 Gdańsk- Toruń oraz na odcinku A4 Katowice-Kraków, działające w oparciu o system videotollingu. Spółka rozwija także usługi, dzięki którym z dowolnego miejsca można np. wykupić ubezpieczenie OC/AC, osobiste lub nieruchomości, opłacić rachunki czy też kupić bilet do Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Analiza

Na „pierwszy rzut oka” oferta wygląda bardzo obiecująco. Muszę poświęcić trochę czasu na dokładne zapoznanie się z parametrami emisji oraz samą spółką. Z moimi wnioskami podzielę się oczywiście z Czytelnikami bloga.

Jestem też ciekaw Waszych opinii. Na pewno jest to jedna z ciekawszych spółek, jakie w ostatnim czasie przeprowadzają crowdfundingową emisję akcji.


Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Czytaj też:   Ed Red po raz czwarty. Powodów do kupna akcji nie widzę

Może Cię zainteresuje:

Please follow and like us:

Podobne wpisy

Rzut oka na trwającą emisję CStore

Tak jak zapowiadałem w jednym z ostatnich wpisów zaciekawiłem się trwającą emisją CStore. Czy warto kupić akcje producenta oprogramowania do e-handlu?

Wystartowała nowa emisja CStore

Dziś wystartowała nowa emisja akcji CStore. Jest to ostatnia oferta przed planowanym na ten rok debiutem na NewConnect.

RSS
Facebook
Facebook