Ruszyły zapisy na akcje Deli2 (informacja prasowa)

Ruszyły zapisy na akcje Deli2 (informacja prasowa)

9 marca, 2022 0 przez Maciejka

Na platformie Beesfund wystartowała emisja akcji Deli2. Zapraszam do zapoznania się z informacją prasową na temat oferty.

Akcje Deli2

Delikatesy premium Deli2 rozpoczęły wczoraj oficjalną kampanię crowdinvestingową, która potrwa do 27 kwietnia br. Celem emisji jest pozyskanie do 2 mln zł.

Pozyskane środki posłużą firmie w dalszej ekspansji do największych miast w kraju oraz uruchomieniu nowych rozwiązań technologicznych. W kampanię zaangażował się znany restaurator – Adam Gessler, który od początku współpracuje z Deli2. Docelowo spółka planuje dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect.

Naszym strategicznym założeniem na najbliższe lata jest dotarcie do 10 mln klientów. W tym celu już teraz rozpoczynamy działania mające na celu ułatwienie klientom korzystania naszej oferty. Pracujemy nad wdrożeniem aplikacji mobilnej, rozwijamy też system ERP i system lojalnościowy. Po udanym starcie punktu stacjonarnego w centrum Warszawy, jeszcze w tym roku chcemy otworzyć 2 kolejne lokalizacje w stolicy. Do 2024/2025 r. planujemy wejść do kilku nowych aglomeracjach, m.in. do Wrocławia, Trójmiasta i Katowic. Liczę, że w osiągnięciu tych celów pomoże nam rozpoczynająca się kampania crowdinvestingowa Deli2. Zapisy na akcje potrwają do 27 kwietnia.

– mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2.

Model biznesowy Deli2

Nasz model biznesowy, opierający się na formule omnichannel sprawia, że poziom kosztów stałych utrzymuje się na zdecydowanie niższym poziomie niż w dostępnych e-sklepach spożywczych. Dzięki temu już teraz wyraźnie zbliżamy się do osiągnięcia progu rentowności, co sprawia że obecnie nasza marka nie ma sobie równych. Wierzę, że wsparcie inwestorów przyczyni się do kontynuowania dynamicznego rozwoju Deli2 i tym samym pozwoli nam dalej wzbogacać polski rynek FMCG.

– dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Czytaj też:   CStore pokazuje wyniki przed kolejną emisją i debiutem

O spółce

Platforma deli2.pl powstała pod koniec 2020 r., w wyniku aktualizacji strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Tower Investments. Obecnie deli2.pl to pierwsze w Polsce e-delikatesy z dostawą do domu w zaledwie 24h. Marka posiada 10 000 produktów od ponad 30 renomowanych brandów, pochodzących z różnych zakątków świata – Włoch, Francji, Hiszpanii, czy krajów azjatyckich.

Do tej pory środki na rozwój i realizację bieżących procesów Deli2 pochodziły z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 r. firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce w dotarciu z ofertą do Łodzi oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całego kraju.

Aktualnie Deli2 łączy szeroką gamę najlepszych delikatesów, manufaktur, piekarni, winiarni i sklepów z żywnością ekologiczną, oferując ich zasoby na jednej platformie on-line. Deli2 to także jedyne miejsce na mapie Polski, w którym można zakupić gotowe dania tradycyjnej kuchni polskiej opracowane przez Adama Gesslera. Restaurator od samego początku wierzy w biznes prowadzony przez Bartosza Kazimierczuka.

Patronite

Adam Gessler

Goście moich restauracji wiedzą, że przygotowując dania korzystam z najlepszych polskich surowców. Podzieliłem się swoimi kontaktami, znakomitych regionalnych producentów, z firmą Deli2, gdy ta powstawała. Dziś widzę, że Deli2 współpracuje z nimi wszystkimi, a nawet ich „bank” wspaniałej zdrowej żywności, jest znacznie szerszy niż mój. Teraz niejednokrotnie, ja kupuję u nich.

– komentuje Adam Gessler.

Rozwiązania sprzedażowe i logistyczne Deli2 mają być na bieżąco wzbogacane o nowe funkcjonalności. Można do nich zaliczyć m.in. opcję dostawy pieczywa w godzinach porannych i uruchomienie gotowych zestawów żywnościowych, tzw. boxów.

Z topowymi i kucharzami i dietetykami stworzymy dedykowane zestawy dla naszych konsumentów, których kombinacja powstanie w zależności od ich upodobań kulinarnych. Będą to boxy zdrowych przekąsek, boxy w stylu włoskim, azjatyckim i polskim. To kolejny ukłon w stronę naszych klientów, który liczę że docelowo przyczyni się też do dalszego wzrostu przychodów naszego biznesu.

– mówi Bartosz Kazimierczuk.

Czytaj też:   Rzut oka na trwającą emisję CStore

Debiut Deli2

Jednym z kolejnych kroków milowych na ścieżce rozwoju Deli2 będzie debiut na NewConnect. Upublicznienie planowane jest na przełom 2023/2024 r.

Źródło: Informacja prasowa


Szczegóły dotyczące oferty można znaleźć na stronie emisji. W najbliższym czasie planuję zadać spółce kilka pytań dotyczących planów i trwającej emisji. Gdy tylko otrzymam odpowiedzi opublikuję je na blogu.

Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: