Stars.Space rusza z drugą transzą na CrowdConnect


O godzinie 10:00 na platformie CrowdConnect wystartowała otwarta transza emisji akcji Stars.Space. Chce dotrzeć do swoich klientów dzięki celebrytom z TikToka.

Emisja akcji Stars.Space

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz ich monetyzacji przy wykorzystaniu bogatego know-how w zakresie marketingu i sprzedaży.

Tłumacząc powyższe zdanie na bardziej zrozumiały język, emitent chce oferować produkty kosmetyczne dla najmłodszych klientów, opierając się o marketing sieciowy. Chce również analizować zachowanie klientów, wykorzystując do tego nowoczesne technologie.

Stars.Space jest częścią grupy kapitałowej Hub.Tech SA – krajowego potentata na rynku chemii gospodarczej i produktów kosmetycznych. Spółka – matka posiada własne laboratorium i nowoczesne linie produkcyjne.

Celebryci razem ze Stars.Space

Twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars będą młode „gwiazdy” social mediów. Spółka wymienia tu Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin).

Przyznam, że osobiście nie znam wymienionych wyżej celebrytek. Słyszałem jedynie o Wersow. Uważni Czytelnicy bloga mogą kojarzyć ją z tekstu dotyczącego akcji spółki Ekipa. Nie zamierzam jednak dyskredytować pomysłu emitenta na zaistnienie na rynku. Wręcz przeciwnie. Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają aż 17,9 mln obserwujących.

Promocja

Spółka Stars.Space  uruchomiła już sklep internetowy i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków, która ruszyła 10 października zaangażowało się ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie przekroczył 100 tysięcy obserwujących. Jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków.

– podkreślił Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space SA.

Czytaj też:   Brave Lamb Studio z urealnioną wyceną. Wartość akcji ponad 90% w dół?

Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka.

Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym.

– zaznacza Maciej Zegarski.

Emisja

Oferta publiczna akcji Stars.Space potrwa do 20 października 2021 r. Spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych (13,1% udział w kapitale zakładowym). Środki te przeznaczy na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars.  Informacje dotyczące oferty publicznej są udostępnione na platformie CrowdConnect. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

Po pierwszych 90 minutach trwania otwartej transzy spółka pozyskała 1,2 mln zł. Zapisy na akcje złożyło 29 inwestorów. Po szczegóły odsyłam na stronę emisji – crowdconnect.pl/stars-space.

Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.
Czytaj też:   Emisja 2loop Tech mnie nie zachwyciła

Może Cię zainteresuje:

Please follow and like us:

Podobne wpisy

Rzut oka na trwającą emisję CStore

Tak jak zapowiadałem w jednym z ostatnich wpisów zaciekawiłem się trwającą emisją CStore. Czy warto kupić akcje producenta oprogramowania do e-handlu?

Wystartowała nowa emisja CStore

Dziś wystartowała nowa emisja akcji CStore. Jest to ostatnia oferta przed planowanym na ten rok debiutem na NewConnect.

RSS
Facebook
Facebook