Stava S.A. z kolejnymi dobrymi informacjami

Stava S.A., która do końca b.r. prowadzi crowdfundingową emisję akcji, podała kolejne dobre informacje.  Nie tylko otwiera kolejne oddziały, ale też nawiązała współpracę z siecią sklepów Stokrotka.

Emisja akcji Stava S.A.

EmitentEmitentStava S.A.
BranżaBranżadostarczanie żywności
Kwota zbiórkiKwota zbiórki4.267.500 zł
Udział w kapitale nowych akcjiProcent oferowany6,35%
Wycena spółkiWycena spółki (według ceny emisyjnej) 63 mln zł
Cena emisyjnaCena emisyjna5,69 zł
Liczba oferowanych akcjiLiczba oferowanych akcji750.000 akcji
Data zakończenia emisjiData zakończenia oferty 17.01.2021
Cel emisjiCel emisjirekrutacja franczyzobiorców, nakłady inwestycyjne, wzrost zatrudnienia, ekspansja na rynki zagraniczne
Strona emisjiStrona emisjihttps://akcje.stava.pl

Stava S.A., prowadząca sieć oddziałów gastro-kurierskich, poinformowała o nawiązaniu współpracy z siecią sklepów Stokrotka. Oferta dowozu przez kurierów Stava zakupów online ze Stokrotki dostępna jest już w kilkunastu miastach.

W tej chwili zakupy z sieci Stokrotka można zamawiać z dowozem w 17 miastach w Polsce: Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Kaliszu, Kielcach, Legnicy, Lublinie, Łomży, Olsztynie, Opolu, Rybniku, Siedlcach, Słupsku, Szczecinie oraz Toruniu. We wszystkich tych miastach dostawy ze sklepów realizują kurierzy Stava.

Rozpoczęcie współpracy z firmą Stava pozwoliło nam zrobić kolejny, duży krok w świecie e-commerce. Do modelu Click&Collect, dodaliśmy usługę dostaw zamówień internetowych. Wykorzystując rozwój oddziałów Stava do usługi dołączamy kolejne miasta, w których posiadamy nasze sklepy. Chcemy udostępnić możliwość robienia zakupów przez Internet jak największej liczbie klientów. Nasz współpraca doskonale się w tym sprawdza.

– powiedział Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu Stokrotki.

Współpraca

W ramach strategicznej współpracy sieci Stokrotka i sieci franczyzowej Stava S.A., zasięg terytorialny dostaw ze Stokrotki Online będzie systematycznie rozwijany o nowe lokalizacje. Dowozy będą realizowane w miastach, w których znajdują się sklepy Stokrotka oraz funkcjonują oddziały Stava.

Do grona strategicznych partnerów i klientów Stava dołączyła sieć Stokrotka. To ważny krok w rozwoju oferty obu firm. Dzięki realizowanej przez naszych kurierów usługi dowozów klienci Stokrotki mogą robić wygodnie zakupy online i oczekiwać ich w domu. Sieć Stava rozbudowuje natomiast swoje kompetencje w zakresie nie tylko dowozów posiłków z restauracji, ale i dostaw zakupów. Budujemy drugi filar naszego biznesu.

– mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A.

Nowe oddziały

Stava i Stokrotka podpisały umowę, która zakłada, że zasięg terytorialny usługi będzie poszerzany wraz z uruchamianiem kolejnych oddziałów obecnego emitenta.

Kilka dni temu Stava S.A. informowała o powstaniu nowych oddziałów w siedmiu lokalizacjach.

W 2021 roku spółka planuje uruchomić kolejne kilkadziesiąt oddziałów w Polsce oraz pierwsze oddziały w Niemczech.

Emisja Stava S.A.

Stava S.A. prowadzi obecnie emisję akcji w modeli crowdfundingowym. Celem jest zebranie kwoty 4.267.500 zł, głównie na rekrutację franczyzobiorców, nakłady inwestycyjne, wzrost zatrudnienia i ekspansję na rynki zagraniczne.

Do tej pory na akcje spółki zapisało się około 200 inwestorów. Więcej informacji o sieci oraz o samej emisji można znaleźć na stronie akcje.stava.pl.

Zapraszam również do wcześniejszych moich tekstów na temat spółki i trwającej oferty:


Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:
Czytaj też:   Shoes For Fun - kolejny zły przykład crowdfundingu

Zobacz też

Połowiczny sukces emisji akcji Play of Battle

Połowicznym sukcesem zakończyła się kolejna emisja akcji Play of Battle. Inwestorzy wykazali się większa wiarą w sukces firmy niż ja, ale spółka pozyskała jedynie połowę planowanych środków. Akcje Play of…

Shoes For Fun – kolejny zły przykład crowdfundingu

Wstyd – takie słowa cisną mi się na usta, gdy czytam o tym jak spółka Shoes For Fun potraktowała inwestorów, którzy trzy lata temu nabyli jej akcje w crowdfundingowej emisji.…

RSS
Facebook
Facebook