Sukces emisji Lajuu. 224 inwestorów kupiło akcje

Sukces emisji Lajuu. 224 inwestorów kupiło akcje

15 lipca, 2021 0 przez Maciejka

Dużym sukcesem zakończyła się emisja akcji spółki Lajuu na platformie Beesfund. Spółka pozyskała 224 nowych inwestorów, którzy obejmą akcje o wartości ponad 800 tysięcy złotych.

Emisja akcji Lajuu

Lajuu, łódzka firma, która wspólnie z Weroniką Rosati tworzy wegańskie, naturalne produkty pielęgnacyjne, zakończyła trwającą od kwietnia emisję crowdfundingową. Nowy podmiot pozyskał ponad 800 tysięcy złotych od 224 akcjonariuszy. Fundusze pozwolą spółce wdrożyć kolejne nowości do oferty, a także umożliwią ekspansję na rynek amerykański.

Spółka Lajuu, stojąca za markami Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz The Men by Grzegorz Krychowiak, w kwietniu rozpoczęła emisję crowdfundingową na kwotę 995 002,53 zł, zapraszając nowych akcjonariuszy do współtworzenia biznesu z kosmetykami naturalnymi. W poniedziałek spółka zakończyła kampanię, pozyskując ponad 800 tysięcy złotych.

Crowdfunding Lajuu

Ogromnie dziękuję wszystkim akcjonariuszom, którzy dołączyli do nas w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej. Zainteresowanie projektem Lajuu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Zaangażowały się w niego 224 osoby, inwestując łącznie 803 729,07 zł.

– powiedziała Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA.

Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój. Dzięki kampanii zyskaliśmy także zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów. Emisja otworzyła nam drzwi, które dla nowego brandu, dopiero wchodzącego na rynek byłyby zamknięte. Zarówno współpraca z liderem branży kosmetycznej i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, Notino, jak i ze sklepem MINTI Shop o ugruntowanej pozycji  rynkowej w Polsce, to bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy i ogromny sukces, który daje możliwość generowania bardzo dużej sprzedaży

– dodała.

Czytaj też:   Advanced Graphene Products już na NC. Kolejny fatalny debiut

Plany rozwoju

Jak zapowiadają założyciele spółki Lajuu, zakończona kampania crowdfundingowa nie oznacza zwolnienia tempa rozwoju. W sierpniu na rynku ma pojawić się kolejna seria produktów Lajuu by Weronika Rosati – kuracja. Znajdą się w niej dwa rodzaje serum – wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu, a także balsam drenująco-wygładzający. Trwają także intensywne prace nad nową marką z naturalnymi kosmetykami dla mężczyzn The Men by Grzegorz Krychowiak, które trafią do sprzedaży w grudniu.

Przed nami kolejne miesiące wytężonej pracy oraz finalizowania kolejnych współprac i założonych planów. Na pewno nie zwolnimy tempa – mamy jasno sprecyzowane cele na ten rok, które zamierzamy zrealizować w 100 procentach. W tym momencie trwają testy kolejnych nowości produktowych Lajuu by Weronika Rosati, a także intensywnie działamy wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem nad marką skierowaną do mężczyzn.

– informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.

Zainteresowanie kampanią Lajuu utwierdziło nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje kosmetyków naturalnych, wegańskich, bardzo wysokiej jakości. Dlatego dalej bardzo aktywnie będziemy rozwijać nasze marki, tak aby były dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców.

zapowiada Kibalczyc.

Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: