Trwa emisja akcji Balticus. Szersza sieć dystrybucji zegarków

Trwa emisja akcji Balticus. Szersza sieć dystrybucji zegarków

23 lipca, 2021 0 przez Crowdnews.pl

Balticus SA – producent unikatowych czasomierzy premium z Pomorza poinformował o rozszerzeniu dostępności produktów w salonach W.KRUK. Emisja akcji producenta zegarków potrwa jeszcze prawie 3 tygodnie.

Emisja akcji Balticus SA

EmitentEmitentBalticus SA
BranżaBranżaprodukcja zegarków
Kwota zbiórkiKwota zbiórki2,2 mln zł
Udział w kapitale nowych akcjiProcent oferowany10,55%
Wycena spółkiWycena spółki (według ceny emisyjnej) 18,7 mln zł
Cena emisyjnaCena emisyjna1,60 zł - akcje serii E
Liczba oferowanych akcjiLiczba oferowanych akcji1.375.000 akcji serii E
Data zakończenia emisjiData zakończenia oferty 25.06.2021
Cel emisjiCel emisjinowe kolekcje, działania marketingowe
Strona emisjiStrona emisjihttps://balticusakcje.pl/

Przypomnę, że moją subiektywną analizę oferty przedstawiłem wczoraj w tekście Balticus połączy zegarek z whisky. Startuje nowa emisja akcji. Dziś zamieszczam materiał prasowy udostępniony przez spółkę oraz platformę Crowdway, na której trwają zapisy.

Balticus zwiększa dostępność w sieci W.KRUK

Balticus SA – producent unikatowych czasomierzy premium z Pomorza – rozszerza dostępność produktów w salonach KRUK, najstarszej sieci jubilerskiej w Polsce. Zegarki polskiej marki są już dostępne w prestiżowej warszawskiej lokalizacji w Galerii Mokotów. Od kwietnia tego roku czasomierze Balticus można nabyć w salonie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.

Zegarki Balticus można już nabyć w salonie W.KRUK w Galerii Mokotów, która od lat jest jedną z najbardziej prestiżowych i zarazem najpopularniejszą galerią w Polsce. Nasza kolekcja pojawiła się na zupełnie nowym ekspozytorze.

– powiedział Bartosz Knop, prezes Balticus SA.

Umowa dystrybucyjna

Balticus podpisał umowę dystrybucyjną, zgodnie z którą Hashtag.pl jest wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce i w kilku innych krajach. To za sprawą tego kontraktu zegarki Balticus dostępne są w salonach firmy KRUK. Co więcej, od maja zegarki emitenta dostępne są w kanale e-commerce dla klientów z Niemiec. Stało się tak dzięki współpracy z Chronofactum.

Podobne porozumienie zostało zawarte również z firmą Onyx z Czech, która oferuje polskie czasomierze u południowych sąsiadów zarówno w sprzedaży online i stacjonarnej. Balticus i Hashtag.pl dalej pracują na rzecz poszerzenia dostępności zegarków Balticus na rynkach zagranicznych. Plan zakłada, by do końca 2022 roku rodzima marka była silnie obecna m.in. na Słowacji i w Wielkiej Brytanii.

Patronite

Od momentu rozpoczęcia współpracy z najstarszą siecią jubilerską w Polsce, W.KRUK, sprzedaż dynamicznie rozwija się. W związku z tym kolekcja Balticusa pojawiła się w kolejnym salonie, tym razem w prestiżowej lokalizacji, jaką jest Galeria Mokotów. Jesteśmy pewni sukcesu sprzedaży, czego następstwem – jak liczymy – będzie sukcesywne rozwijanie kolekcji w salonach KRUK.

– dodaje Bartosz Knop.

Pierwsza emisja akcji Balticus SA

W 2020 roku miała miejsce pierwsza emisja akcji Balticusa. Wówczas ponad 500 Inwestorów objęło akcje o łącznej wartości ponad 1,6 mln zł. Pozyskane środki pozwoliły na poszerzenie asortymentu o nowe wyjątkowe modele zegarków.

O tamtej emisji akcji pisałem w tekście Kilka słów o akcjach Balticus.

Druga tura crowdfundingu – cele emisyjne

Obecnie trwa druga kampania crowdfundingowa Balticus SA. Jest ona promowana przez platformę Crowdway. Balticus planuje pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,2 mln zł, które przeznaczy na stworzenie nowej linii zegarków klasycznych, nowej kolekcji czasomierzy, która będzie sprzedawana wraz z whisky, badania i innowacje oraz budowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Ponad 200 inwestorów już dokonało zapisu na akcje z drugiej emisji Balticusa, inwestując ponad 740 000 zł.

Firma ciągle się rozwija, ale chce zachować dotychczasową charakterystykę pracy. Podstawowym modelem działania spółki jest produkcja oraz sprzedaż zegarków Balticus zarówno we własnych kanałach e-commerce, jak również dostarczanie do sklepów specjalistycznych w Polsce i różnych rejonach świata.

Wyniki finansowe

W najbliższy czwartek spółka podsumuje swoje wyniki finansowe za I kwartał tego roku. Odbędzie się to poprzez webinar z Prezesem Bartoszem Knopem. Wydarzenie online dostępne jest pod adresem https://www.facebook.com/events/377184693840984.

Szczegóły trwającej kampanii oraz wszystkie niezbędne dokumenty dostępne są na stronie emisji.

Źródło: Informacja prasowa


Lubisz moje teksty – Polub też mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: