Zapowiedź emisji Lajuu

Zapowiedź emisji Lajuu

31 marca, 2021 0 przez Crowdnews.pl

Do emitentów akcji na platformie Beesfund wkrótce dołączy Lajuu. Spółka chce wprowadzić na rynek prestiżową markę kosmetyków. Pomóc ma w tym Weronika Rosati.

Emisja akcji Lajuu

Dowiadujemy się coraz więcej szczegółów na temat spółki Lajuu, która jeszcze w kwietniu ruszy z emisją akcji na platformie Beesfund. Spółka wprowadzi na rynek prestiżową markę kosmetyków, wyróżniającą się wykorzystaniem najnowszych trendów. Chodzi tu m.in. o stosowanie wegańskich receptur, ekologię czy etyczną produkcję. Dodatkowym wabikiem na klientów będzie zaangażowanie Weroniki Rosati. Czy to zagwarantuje sukces rynkowy (oraz zyski z inwestycji)?

Kosmetyki Lajuu zadebiutują na rynku w maju br. Jak już napisałem – wcześniej ruszy emisja akcji promowana na platformie Beesfund. Lajuu chce z niej pozyskać prawie 1 mln zł. Środki te przeznaczy m.in. na rozwój biznesu oraz ekspansję w USA.

Rynek kosmetyków

Jak podaje spółka, polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie, a jego wartość przekracza 18 mld zł. Coraz większą popularnością w Polsce cieszą się kosmetyki naturalne. W 2018 roku wartość tego rynku wyniosła 0,9 mld zł. Już wtedy produkty z tej kategorii odpowiadały za prawie 4 proc. wartości całej branży kosmetycznej. Lajuu chce wykorzystać rosnącą popularność naturalnych preparatów pielęgnacyjnych. Wzmocnienie trendów związanych ze zdrowym stylem życia jeszcze bardziej powinno napędzić rynek. 

Wykorzystując dobre prognozy dla branży, a także trend wegańskich i naturalnych składów, spółka Lajuu SA, wprowadza nową markę do pielęgnacji klasy premium. Jej sekretem mają być innowacyjne receptury i wyselekcjonowane składniki.

Czytaj też:   Kombinat Konopny jak Palikot? Kolejna emisja konopnej spółki

Na sukces rynkowy marki ma wpłynąć również zaangażowanie w biznes celebrytki, posiadającej szerokie grono odbiorców zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Osoby

Za nową spółką Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która 3 lata temu, chcąc zagospodarować niszę na rynku produktów naturalnych, stworzyła markę Bellamama. Są to produkty dla kobiet w ciąży i po porodzie. Preparaty powstawały z własnej potrzeby oraz wieloletniej pasji do naturalnej pielęgnacji.

Przy współpracy z ekspertami, opracowałam receptury i koncepcje produktów Bellamama, sprzedawałam je na niewielką skalę. W ubiegłym roku, mimo panującej pandemii, sprzedaż w sklepie internetowym rok do roku wzrosła o około 50 proc. Wykorzystując zainteresowanie naturalną pielęgnacją, dobrą sytuację rynkową oraz zdobywaną przez lata wiedzę, połączyłam swoje siły z zespołem, który ma doświadczenie biznesowe oraz z Weroniką Rosati. W ten sposób stworzyliśmy markę Lajuu.

– komentuje Aneta Stacherek, założycielka marki Bellamama oraz prezes zarządu Lajuu SA.

Patronite

Emisja akcji

Wejściu na rynek marki Lajuu będzie towarzyszyć emisja akcji, która w kwietniu ruszy na platformie Beesfund. Dzięki niej społeczność będzie mogła kupić akcje spółki o łącznej wartości 995 tys. zł i współtworzyć ten biznes.

Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku kosmetyków naturalnych, którzy podobnie jak my, widzą jego ogromny potencjał (…)

– powiedział Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.

Czytaj też:   "Ciekawa" odpowiedź Greyhound Candle

W ramach zbliżającej się oferty Lajuu SA chce pozyskać blisko 1 mln złotych.  

Dzięki zebranym środkom poszerzymy ofertę produktów Lajuu oraz rozwiniemy naszą markę nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim, który również jest naszym celem.

– dodał Kibalczyc.

Weronika Rosati

Jak wspomniałem, klientów ma przyciągnąć Weronika Rosati, która zaangażowała się w projekt. 

Cieszę się, że jestem częścią Lajuu i razem z doświadczonymi osobami, ekspertami w swoich specjalizacjach, biorę udział w tworzeniu, wprowadzeniu i rozwoju marki z produktami pielęgnacyjnymi o jakich zawsze marzyłam. Naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach.

– powiedziała Weronika Rosati, która pełni funkcję dyrektora kreatywnego marki Lajuu.

Dzięki crowdfundingowi każdy może stać się częścią biznesu Lajuu i razem z nami tworzyć te luksusowe produkty pielęgnacyjne. Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że produkty Lajuu świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko.

– dodała Weronika Rosati.

Podsumowanie

Czekamy zatem na szczegółowe parametry emisji akcji. Zazwyczaj z rezerwą podchodzę do emisji, w których zaangażowani są celebryci, o czym pisałem m.in. w tekście Lista kontrolna crowdfundingowego inwestora. Tu mamy jednak inną sytuację, ponieważ celebryta ma przyciągnąć nie inwestorów, ale przede wszystkim klientów. Znam sporo projektów, w których się to udało (wymienię je, gdy będę szerzej opisywał emisję Lajuu). Jeśli więc parametry oferty będą ustawione na sensownym poziomie to inwestycja może być godna poważnego rozważenia. 

Czytaj też:   Pytania do Wolf & Oak Distillery

Oczywiście na temat Lajuu jeszcze napiszę, gdy dowiem się szczegółów.

Lubisz moje teksty? Polub też mój profil na Facebook-u


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: