Deli2 z emisją w I kwartale

Deli2 – spółka z rynku delikatesów premium –  jeszcze w tym kwartale rozpocznie emisję akcji. Kampania realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund.

Akcje Deli2

Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.

W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę,  rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień.

– mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 (na zdjęciu).

Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024.

– dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Emisja Deli2

Emisję akcji wspierać będzie platforma crowdfundingowa Beesfund.

Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie. Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych.

– mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund.

Czytaj też:   Wystartowała nowa emisja CStore

Rozwój biznesu

Sklep online deli2.pl powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie marka Deli2 łączy 10 tys. produktów od przeszło 30 renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24h.

Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

Rynek

Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L’ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu.

– mówi Bartosz Kazimierczuk.

W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów.

– dodaje.

O Deli2

Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała pod koniec 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu. Umożliwia w ten sposób dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości.

Czytaj też:   Jeszcze o wycenach spółek na przykładzie Iron VR

W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Powyższy tekst pochodzi z informacji prasowej przyszłego emitenta. Bliżej terminu startu kampanii postaram się opisać spółkę dokładniej.

Źródło: Informacja prasowa

Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:

Zobacz też

Bardzo słabe wyniki Kombinatu Konopnego

Niedługo miną 4 lata od pierwszej emisji akcji Kombinatu Konopnego. Nadal jestem takim samym pesymistą jak wtedy, tym bardziej, że spółka pokazała bardzo słabe wyniki finansowe. Wyniki Kombinatu Konopnego Jeden…

Mentzen dał zarobić

90% w 3,5 miesiąca. Tyle można było zarobić na akcjach Mentzen SA, biorąc udział w marcowej ofercie. Bardzo udany debiut spółki nie jest dla mnie żadną niespodzianką. Debiut akcji Mentzen…

RSS
Facebook
Facebook