myForce idzie na Raisemane z interaktywną bluzą

Startup myForce rusza z kampanią na platformie Raisemana, w której promować będzie swoją interaktywną bluzę. O samej platformie wspominałem wcześniej przy okazji opisywania nowych projektów grupy INC.

myForce

Czym jest interaktywna bluza stworzona przez myForce? Jak podaje spółka, odzież ta pozwala bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości. Zaciera granice między tym co wirtualne a tym co namacalne.

Twórca projektu planuje start kampanii na platformie Raisemana. Później, korzystając z serwisu Kickstarter, ruszy z globalną przedsprzedażą bluzy. Opcja jest o tyle ciekawa, że zaangażowanie w ten w projekt zapowiada spółka Codeaddict.

Notowana na NewConnect firma zamierza objąć 25 procent udziałów. W ten sposób zrealizuje założenia swojej strategii w segmencie Venture Building’u.

o odzieży myForce

My Force to odzież typu wear-tech, co oznacza technologię połączoną z codziennymi ubraniami. Kierowana jest przede wszystkim do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej.

Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych rozszerza zakres doznań skorelowany w czasie rzeczywistym z dźwiękiem podczas wirtualnej rozgrywki czy konsumpcji innych mediów. To pozwala nie tylko widzieć i słyszeć ale przede wszystkim czuć na własnej skórze to, co wcześniej było tylko i wyłącznie wirtualne.

Nasz projekt to przełom w branży gamingowej oraz muzycznej. Przenosi rozgrywkę w inny, niedostępny do tej pory wymiar bez konieczności instalowania złożonych komponentów. MyForce działa praktycznie ze wszystkim i na wszystkim co posiada połączenie bluetooth. To jest tak proste jak połączenie się z bezprzewodowy głośnikiem czy słuchawkami. Liczymy, że nasz koncept spotka się z pozytywnym odbiorem rynku.

– komentuje Kamil Moliński, prezes zarządu MyForce.

Czytaj też:   Wystartowała nowa emisja CStore

Kampania na platformie Raisemana

W trakcie kampanii myForce na platformie Raisemana będzie można nabyć część udziału w przychodach. Została już uruchomiona wishlista i każdy zainteresowany może już teraz zaznaczyć chęć udziału w kampanii. W drugiej części roku planowany jest start w serwisie Kickstarter.

W pierwszej kolejności produkt skierowany zostanie na rynek amerykański.

Z projektem możecie zapoznać się na stronie myforce.tech a na wishlistę zapisać się na platformie Raisemana.

Źródło: Informacja prasowa

Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:

Zobacz też

Bardzo słabe wyniki Kombinatu Konopnego

Niedługo miną 4 lata od pierwszej emisji akcji Kombinatu Konopnego. Nadal jestem takim samym pesymistą jak wtedy, tym bardziej, że spółka pokazała bardzo słabe wyniki finansowe. Wyniki Kombinatu Konopnego Jeden…

Mentzen dał zarobić

90% w 3,5 miesiąca. Tyle można było zarobić na akcjach Mentzen SA, biorąc udział w marcowej ofercie. Bardzo udany debiut spółki nie jest dla mnie żadną niespodzianką. Debiut akcji Mentzen…

RSS
Facebook
Facebook