Startup myForce rusza z kampanią na platformie Raisemana, w której promować będzie swoją interaktywną bluzę. O samej platformie wspominałem wcześniej przy okazji opisywania nowych projektów grupy INC.
myForce
Czym jest interaktywna bluza stworzona przez myForce? Jak podaje spółka, odzież ta pozwala bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości. Zaciera granice między tym co wirtualne a tym co namacalne.
Twórca projektu planuje start kampanii na platformie Raisemana. Później, korzystając z serwisu Kickstarter, ruszy z globalną przedsprzedażą bluzy. Opcja jest o tyle ciekawa, że zaangażowanie w ten w projekt zapowiada spółka Codeaddict.
Notowana na NewConnect firma zamierza objąć 25 procent udziałów. W ten sposób zrealizuje założenia swojej strategii w segmencie Venture Building’u.
o odzieży myForce
My Force to odzież typu wear-tech, co oznacza technologię połączoną z codziennymi ubraniami. Kierowana jest przede wszystkim do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej.
Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych rozszerza zakres doznań skorelowany w czasie rzeczywistym z dźwiękiem podczas wirtualnej rozgrywki czy konsumpcji innych mediów. To pozwala nie tylko widzieć i słyszeć ale przede wszystkim czuć na własnej skórze to, co wcześniej było tylko i wyłącznie wirtualne.
Nasz projekt to przełom w branży gamingowej oraz muzycznej. Przenosi rozgrywkę w inny, niedostępny do tej pory wymiar bez konieczności instalowania złożonych komponentów. MyForce działa praktycznie ze wszystkim i na wszystkim co posiada połączenie bluetooth. To jest tak proste jak połączenie się z bezprzewodowy głośnikiem czy słuchawkami. Liczymy, że nasz koncept spotka się z pozytywnym odbiorem rynku.
– komentuje Kamil Moliński, prezes zarządu MyForce.
Kampania na platformie Raisemana
W trakcie kampanii myForce na platformie Raisemana będzie można nabyć część udziału w przychodach. Została już uruchomiona wishlista i każdy zainteresowany może już teraz zaznaczyć chęć udziału w kampanii. W drugiej części roku planowany jest start w serwisie Kickstarter.
W pierwszej kolejności produkt skierowany zostanie na rynek amerykański.
Z projektem możecie zapoznać się na stronie myforce.tech a na wishlistę zapisać się na platformie Raisemana.
Źródło: Informacja prasowa
Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂
Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.