Zapowiedź emisji akcji FerrumLabs SA

Zapowiedź emisji akcji FerrumLabs SA

1 czerwca, 2021 0 przez Crowdnews.pl

Wczoraj zapowiadałem emisję akcji Zortrax Dental. Innym emitentem, który w czerwcu zaoferuje swoje akcje, będzie FerrumLabs – właściciel marki pielęgnacyjnej premium dla mężczyzn – True™ men skin care.

Emisja akcji FerrumLabs

Z planowanej na czerwiec crowdfundingowej emisji na platformie Beesfund, FerrumLabs chce pozyskać prawie 1,5 mln zł. Zdobyte środki przeznaczy m.in. na zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu.

Przyszły emitent przytacza dane mówiące o tym, że światowy rynek męskiej pielęgnacji osiągnął w 2020 roku wartość ponad 60 mld USD. Segmentem o największym wzroście w ciągu ostatnich 10 lat są kremy do twarzy. Regularnie używa ich obecnie niemal 30% mężczyzn w Polsce. Warto przy tym podkreślić, że mężczyźni zaczynają zwracać uwagę na pielęgnację twarzy od ok. 30-35 roku życia, a to obecnie, według danych GUS, najliczniejsza grupa wiekowa w Polsce.

Producenci dostrzegają też coraz większy potencjał tzw. „silver generation” – chodzi tu o osoby w wieku 50+. To najszybciej rosnąca grupa wiekowa w Polsce, stanowiąca prawie 40% naszej populacji. Z myślą o tej grupie rozwija się trend „silver economy”, ukierunkowany na wykorzystanie potencjału nabywczego osób starszych. Coraz więcej dojrzałych mężczyzn będzie sięgać po produkty, które pomogą im zachować atrakcyjny wygląd. Rosnącą popularność kosmetyków dla mężczyzn potwierdzają dane Google Trends, gdzie zainteresowanie frazą „man skincare” wzrosło czterokrotnie od 2016 roku.

Marka stworzona z rynkowych i osobistych  potrzeb

Mimo dynamicznego wzrostu, kosmetyki dla mężczyzn stanowią wciąż jedynie 10% światowego rynku kosmetycznego. Biorąc pod uwagę wspomniane trendy oraz pomyślne prognozy dla branży, kosmetyczną niszę postanowił zapełnić Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs SA. To również doświadczony biznesmen i twórca takich marek, jak sieć kawiarni „W biegu Cafe” i restauracji „Charlie Food & Friends”.

Doszły do tego także osobiste doświadczenia z produktami dla mężczyzn.

Patronite

Z wiekiem zacząłem zwracać coraz większą uwagę na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Po analizie rynku kosmetyków dla mężczyzn doszedłem do wniosku, że ciężko znaleźć preparaty w rozsądnej cenie. Z dobrym, jakościowym składem, opartym na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Postanowiłem więc stworzyć własną markę czerpiącą zarówno z naturalnych składników, jak i najnowszych osiągnięć biotechnologii. Produkty, które będą „mówiły same za siebie”, bez zbędnej marketingowej otoczki przesłaniającej realny skład.

– powiedział Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes Ferrumlabs SA.

Firma z międzynarodowym zasięgiem

True™ men skin care to pierwsza polska wegańska marka dla mężczyzn w segmencie premium. Z początkiem 2021 roku wypuszczono na rynek linię Advanced Age & Pollution Defence. Są to produkty zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Zapewniają prosty rytuał pielęgnacyjny, zgodny z potrzebami współczesnego, dbającego o siebie mężczyzny.

Kosmetyki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Polsce, a wszystkie surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. Jak twierdzi producent, są też wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.

Jeszcze w tym roku planowany jest debiut kolejnych dwóch produktów z serii przeciwstarzeniowej, które uzupełnią linię i zapewnią kompleksową pielęgnację skóry twarzy. Firma ma globalne ambicje – marka jest już dostępna w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w 6 innych europejskich krajach. Od kwietnia spółka może pochwalić się statusem paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W lipcu planowane jest wejście na kolejny zagraniczny rynek. Sama sprzedaż kosmetyków rośnie w średnim tempie ponad 100% miesięcznie.

Emisja na Beesfund

W czerwcu na platformie Beesfund ruszy kampania crowdinvestingowa True™ men skin care. W jej ramach wyemitowane zostaną akcje spółki o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł. Zebrane środki FerrumLabs SA chce przeznaczyć przede wszystkim na zwiększenie skali produkcji kosmetyków True™ men skin care, rozszerzenie asortymentu, a także na prace nad nową linią produktową opartą o kolejny, globalny trend.

Jesteśmy stosunkowo nowym graczem na rynku, dlatego liczymy na to, że emisja przyniesie nam liczne grono akcjonariuszy, z którymi zbudujemy zaangażowaną społeczność osób wierzących w nasz biznes oraz dostrzegających jego perspektywiczność. Zapraszamy do inwestycji wszystkich tych, którzy chcą rozwijać z nami nowoczesną, wyróżniającą się światową markę z globalnymi ambicjami

– dodaje Maciej Adamaszek.

Źródło: Informacja prasowa


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: