
Dziś na platformie Beesfund rozpoczęła się otwarta emisja akcji producenta kosmetyków dla mężczyzn – FerrumLabs SA. Na bliższe przyjrzenie się ofercie przyjdzie czas. Teraz prezentuję zapowiedź emisji.
Emisja akcji FerrumLabs
FerrumLabs SA to właściciel nowej marki pielęgnacyjnej premium dla mężczyzn – True™ men skin care. Mimo niedawnego debiutu na rynku, spółka jest już obecna ze swoimi produktami w siedmiu krajach europejskich. Na platformie Beesfund trwa crowdfundingowa emisja akcji. FerrumLabs chce dzięki niej pozyskać 1,5 mln zł, które przeznaczy m.in. na zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu.
O branży
Według raportu Euromonitor International, światowy rynek męskiej pielęgnacji osiągnął w 2020 roku wartość ponad 60 mld dolarów. Od 2015 roku potroił swoją wartość. Segmentem o największej dynamice wzrostu w ciągu ostatnich 10 lat są kremy do twarzy, których obecnie używa regularnie niemal 30% mężczyzn w Polsce.
Warto przy tym podkreślić, że mężczyźni zaczynają zwracać uwagę na pielęgnację twarzy od 30-35 roku życia. Według danych GUS, jest to obecnie najliczniejsza grupa wiekowa w Polsce. Producenci dostrzegają też coraz większy potencjał tzw. „silver generation”, czyli osób w wieku 50+. To najszybciej rosnąca grupa wiekowa w Polsce, stanowiąca prawie 40 % naszej populacji.
To właśnie z myślą o tej grupie rozwija się trend „silver economy”, ukierunkowany na wykorzystanie potencjału nabywczego osób starszych i starzejących się. Coraz więcej dojrzałych mężczyzn będzie sięgać po produkty, które pomogą im zachować na dłużej atrakcyjny wygląd, będący ważnym elementem tzw. wellbeing, zdrowego stylu życia i dbania o kondycję fizyczną oraz psychiczną. Rosnącą popularność kosmetyków dla mężczyzn potwierdzają chociażby dane Google Trends, gdzie zainteresowanie frazą „man skincare” wzrosło czterokrotnie od 2016 roku (w globalnych wynikach wyszukiwarki).
Marka stworzona z rynkowych i osobistych potrzeb
Mimo dynamicznego wzrostu, kosmetyki dla mężczyzn stanowią wciąż jedynie 10% światowego rynku kosmetycznego. Biorąc pod uwagę wspomniane trendy oraz pomyślne prognozy dla branży, kosmetyczną niszę postanowił zapełnić Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs SA, a także doświadczony biznesmen i twórca marek, takich jak sieć kawiarni „W biegu Cafe” czy restauracji „Charlie Food & Friends”.
Doszły do tego także osobiste doświadczenia z produktami dla mężczyzn.
Z wiekiem zacząłem zwracać coraz większą uwagę na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Po analizie rynku kosmetyków dla mężczyzn doszedłem do wniosku, że ciężko znaleźć preparaty w rozsądnej cenie, z dobrym, jakościowym składem, opartym na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Postanowiłem więc stworzyć własną markę czerpiącą zarówno z naturalnych składników, jak i najnowszych osiągnięć biotechnologii. Produkty, które będą „mówiły same za siebie”, bez zbędnej marketingowej otoczki przesłaniającej realny skład.
– powiedział Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes Ferrumlabs SA.
Firma z międzynarodowym zasięgiem
True™ men skin care to pierwsza polska wegańska marka dla mężczyzn w segmencie premium. Pierwsza linia wypuszczona na rynek z początkiem 2021 roku to Advanced Age & Pollution Defence. Produkty te zapewniają zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Zapewniają one też prosty rytuał pielęgnacyjny, zgodny z potrzebami współczesnego, dbającego o siebie mężczyzny.
Kosmetyki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Polsce, a wszystkie surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. Jeszcze w tym roku planowany jest debiut kolejnych dwóch produktów z serii przeciwstarzeniowej. Uzupełnią one linię i zapewnią kompleksową pielęgnację skóry twarzy.
Firma ma globalne ambicje. Marka jest już dostępna w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w Niemczech, Austrii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii oraz we Włoszech. Od kwietnia spółka może pochwalić się statusem paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W lipcu planowane jest wejście na kolejny zagraniczny rynek. Sama sprzedaż kosmetyków rośnie w średnim tempie ponad 100 proc. miesięcznie.
Początek emisji
Dziś na platformie Beesfund ruszyła kampania crowdinvestingowa FerrumLabs. W jej ramach wyemitowane zostaną akcje spółki o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł. Zebrane środki spółka chce przeznaczyć przede wszystkim na zwiększenie skali produkcji kosmetyków True™ men skin care, rozszerzenie asortymentu, a także na prace nad nową linią produktową opartą o kolejny, globalny trend.
Jesteśmy stosunkowo nowym graczem na rynku, dlatego liczymy na to, że emisja przyniesie nam liczne grono akcjonariuszy, z którymi zbudujemy zaangażowaną społeczność osób wierzących w nasz biznes oraz dostrzegających jego perspektywiczność. Zapraszamy do inwestycji wszystkich tych, którzy chcą rozwijać z nami nowoczesną, wyróżniającą się światową markę z globalnymi ambicjami.
– dodaje Maciej Adamaszek.
Powyższy tekst pochodzi z informacji prasowej. Wkrótce postaram się napisać na temat emisji kilka zdań „od siebie”.
Źródło: Informacja prasowa
Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u 🙂
Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.