myForce idzie na Raisemane z interaktywną bluzą

Startup myForce rusza z kampanią na platformie Raisemana, w której promować będzie swoją interaktywną bluzę. O samej platformie wspominałem wcześniej przy okazji opisywania nowych projektów grupy INC.

myForce

Czym jest interaktywna bluza stworzona przez myForce? Jak podaje spółka, odzież ta pozwala bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości. Zaciera granice między tym co wirtualne a tym co namacalne.

Twórca projektu planuje start kampanii na platformie Raisemana. Później, korzystając z serwisu Kickstarter, ruszy z globalną przedsprzedażą bluzy. Opcja jest o tyle ciekawa, że zaangażowanie w ten w projekt zapowiada spółka Codeaddict.

Notowana na NewConnect firma zamierza objąć 25 procent udziałów. W ten sposób zrealizuje założenia swojej strategii w segmencie Venture Building’u.

o odzieży myForce

My Force to odzież typu wear-tech, co oznacza technologię połączoną z codziennymi ubraniami. Kierowana jest przede wszystkim do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej.

Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych rozszerza zakres doznań skorelowany w czasie rzeczywistym z dźwiękiem podczas wirtualnej rozgrywki czy konsumpcji innych mediów. To pozwala nie tylko widzieć i słyszeć ale przede wszystkim czuć na własnej skórze to, co wcześniej było tylko i wyłącznie wirtualne.

Nasz projekt to przełom w branży gamingowej oraz muzycznej. Przenosi rozgrywkę w inny, niedostępny do tej pory wymiar bez konieczności instalowania złożonych komponentów. MyForce działa praktycznie ze wszystkim i na wszystkim co posiada połączenie bluetooth. To jest tak proste jak połączenie się z bezprzewodowy głośnikiem czy słuchawkami. Liczymy, że nasz koncept spotka się z pozytywnym odbiorem rynku.

– komentuje Kamil Moliński, prezes zarządu MyForce.

Czytaj też:   Emisja akcji Sunday Energy wystartowała!

Kampania na platformie Raisemana

W trakcie kampanii myForce na platformie Raisemana będzie można nabyć część udziału w przychodach. Została już uruchomiona wishlista i każdy zainteresowany może już teraz zaznaczyć chęć udziału w kampanii. W drugiej części roku planowany jest start w serwisie Kickstarter.

W pierwszej kolejności produkt skierowany zostanie na rynek amerykański.

Z projektem możecie zapoznać się na stronie myforce.tech a na wishlistę zapisać się na platformie Raisemana.

Źródło: Informacja prasowa

Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us:

Podobne wpisy

Ciekawa debata o emisjach akcji

Zapraszam do obejrzenia ciekawej debaty na temat finansowania spółek za pomocą emisji akcji. W rozmowie wzięli udział prezesi firm doskonale znanych crowdfundingowym inwestorom. Emisje akcji W debacie, która odbyła się…

Rzut oka na trwającą emisję CStore

Tak jak zapowiadałem w jednym z ostatnich wpisów zaciekawiłem się trwającą emisją CStore. Czy warto kupić akcje producenta oprogramowania do e-handlu?

RSS
Facebook
Facebook