Kampania United Label – kolejna spółka gamingowa wypuszcza akcje

Wystartowała kolejna crowdfundingowa emisja akcji spółki gamingowej. Po pieniądze inwestorów zamierza tym razem sięgnąć United Label.

Emisja akcji United Label

Plarforma CrowdConnect.pl należąca do Domu Maklerskiego INC nie zwalnia tempa. Po sukcesach emisyjnych poprzednich kampanii spółek gamingowych, kontynuowane są prace nad kolejnymi ofertami.

Obecnie trwają zapisy na akcje United Label w ramach pierwszej transzy, skierowanej do dużych inwestorów – tzw. „Klubu 149” Domu Maklerskiego INC.

1 lipca rozpocznie się druga transza otwarta dla wszystkich inwestorów na platformie CrowdConnect.pl. United Label chce pozyskać od inwestorów około 4,4 mln zł.

Trwająca emisja akcji, a w szczególności startująca w przyszłym tygodniu kampania crowdinvestingu to dla nas ważny krok w rozwoju spółki. Wierzymy, że nasz model działania oraz obiecujące portfolio gier przekonają inwestorów do inwestycji. Sukces emisji zapewni nam możliwość szybszej rozbudowy portfolio wydawniczego. Równocześnie będzie to ważny krok w drodze do debiutu na NewConnect

– powiedział prezes United Label Tomasz Litwiniuk, cytowany w komunikacie.

Szczegółowe informacje o emisji akcji zostaną opublikowane nie później niż dzień przed startem zapisów w drugiej transzy.

O United Label

Spółka została zawiązana w dniu 6 marca 2018 roku. W lipcu 2018 roku nastąpiła zmiana struktury właścicielskiej. Na podstawie umowy sprzedaży 100% akcji nabyła spółka CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie. Tym samym emitent stał się, jako spółka zależna, częścią Grupy Kapitałowej CI Games. Nowy akcjonariusz zdecydował o zmianie przedmiotu działalności.

Czytaj też:   CStore pokazuje wyniki przed kolejną emisją i debiutem

Przedmiotem przeważającej działalności
gospodarczej Spółki jest obecnie działalność wydawnicza. Spółka odpowiada za rozwój działalności wydawniczej w ramach Grupy Kapitałowej CI Games.

Na obecny rok planowane jest wydanie pierwszych tytułów. W roku ubiegłym spółka poniosła 1,2 mln zł straty netto.

Więcej informacji o akcjach United Label umieszczę na stronie Crowdnews.pl po opublikowaniu dokumentu ofertowego.

Linki:

Strona internetowa United Label
Platforma CrowdConnect

Please follow and like us:

Zobacz też

Jeszcze o wycenach spółek na przykładzie Iron VR

O wygórowanych wycenach emitentów na rynku crowdfundingu napisałem już sporo tekstów na blogu. Kolejnego świetnego przykładu dostarczyła firma Iron VR. Wyceny firm Spółka z szeroko pojętej branży gier komputerowych przeprowadziła…

Ciekawa debata o emisjach akcji

Zapraszam do obejrzenia ciekawej debaty na temat finansowania spółek za pomocą emisji akcji. W rozmowie wzięli udział prezesi firm doskonale znanych crowdfundingowym inwestorom. Emisje akcji W debacie, która odbyła się…

RSS
Facebook
Facebook