Petgram podsumował kampanię

Na platformie CrowdConnect zakończyła się emisja akcji spółki Petgram. Emitent liczył chyba na lepszy wynik.

Emisja akcji Petgram

Spółka podsumowała zakończoną kampanię. Potwierdziły się moje informacje o problemach z uplasowaniem akcji wśród „drobnych” inwestorów. Pisałem o tym w tekście Petgram po raz trzeci wydłuża zapisy.

Trzykrotne przedłużenie czasu trwania emisji nie pomogło i kampania zakończyła się tylko częściowym sukcesem. Firma podjęła decyzję o dokonaniu przydziału akcji tylko z transzy dużych inwestorów, w ramach której pozyskała około 1 mln zł.

Wynik emisji akcji

Progiem dojścia emisji naszych akcji do skutku było zebranie ponad 999 tys. zł, co udało nam się osiągnąć. Zdecydowaliśmy się, aby przydzielić akcje z pierwszej transzy naszej oferty, która była skierowana do dużych inwestorów. Wierzymy, że dzięki ich wsparciu nadal będziemy się rozwijać i udoskonalać nasz produkt, który idealnie wpisuje się w trendy rozwijającego się ciągle rynku pet-tech. Dziękujemy również inwestorom za zaufanie, jakim nas obdarzyli.

– powiedział Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Niestety spółka nie skomentowała jaki był wynik emisji w transzy małych inwestorów. Widzimy jednak, że nie byli zainteresowani inwestycją w start-up wyceniony pre-ipo aż na 16 milionów złotych.

Petgram nadal podtrzymuje plany debiutu na NewConnect. Musze przyznać, że jestem bardzo ciekawy dalszego rozwoju firmy.

Źródło: informacja prasowa

Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Czytaj też:   Start emisji akcji Signius SA

Może Cię zainteresuje:

Please follow and like us:

Zobacz też

Start emisji akcji Signius SA

Przy wsparciu Platformy Ofert Publicznych INC rozpoczęła się emisja akcji Signius SA. Oto najważniejsze fakty o ofercie.

Jeszcze o wycenach spółek na przykładzie Iron VR

O wygórowanych wycenach emitentów na rynku crowdfundingu napisałem już sporo tekstów na blogu. Kolejnego świetnego przykładu dostarczyła firma Iron VR. Wyceny firm Spółka z szeroko pojętej branży gier komputerowych przeprowadziła…

RSS
Facebook
Facebook