Karmnik z emisją na Emiteo.pl

Karmnik z emisją na Emiteo.pl

23 listopada, 2022 0 przez Crowdnews.pl

Platforma e-commerce z naturalnym jedzeniem Karmnik.pl rusza z emisją akcji. Oferta trwa przy wsparciu platformy Emiteo.pl.

Emisja akcji Karmnik SA

W crowdfundingowej kampanii Karmnik SA chce pozyskać 500 tysięcy zł oferując w zamian 20% udziału w kapitale spółki. Zapisy na akcje potrwają maksymalnie do 21 lutego 2023 roku. Spodziewać się można jednak szybszego zakończenia kampanii. Ustalony cel nie jest duży a po pierwszym dniu trwania oferty spółka pozyskała już ponad 127 tysięcy zł.

Jeśli zdążę to zamieszczę wpis z moją oceną emisji. Dziś zapraszam do zapoznania się z materiałem prasowym na temat oferty.

Materiał prasowy

Karmnik SA startuje ze swoją pierwszą crowdfundingową emisją akcji. Ta stworzona przez trzy doświadczone założycielki spółka jest wyłącznym właścicielem platformy e-commerce KARMNIK.ORG. Pod tą domeną operuje sklep, w którym klienci mogą wybierać spośród ponad 1000 zdrowych i naturalnych produktów spożywczych.

Wszystko, co znajdziecie w Karmniku podchodzi od przeszło 40 zaprzyjaźnionych wytwórców z Mazowsza. Każdy oferowany produkt został sprawdzony i spróbowany przez same właścicielki. Smak, udokumentowane pochodzenie i poszanowanie tradycji to cechy, które jak dotąd doceniły setki Warszawiaków.

Karmnik przyjmuje zamówienia codziennie, ale realizuje je w każdy czwartek. Dzięki temu cały proces odbywa się bez strat żywności, a cały transport jest zoptymalizowany. Klienci mogą odebrać skompletowane zamówienia w jednym z pięciu punktów odbioru w Warszawie, albo otrzymać je pod własne drzwi.

Patronite

Zasady Karmnik.org

Co ważne, Karmnik działa w oparciu o kilka zasad:

  • jakość i wygoda klientów — sprawdzone i wysokojakościowe produktu dostarczone tam, gdzie życzy sobie odbiorca.
  • praktyczna ekologia — zakupy pakowane są w wielorazowe lub papierowe opakowania, a klienci mogą zwrócić choćby wytłoczki na jajka czy szklane pojemniki.
  • dbałość o kontrahentów — uczciwy zarobek dostawców to motywacja do utrzymywania wysokiej jakości wyrobów.
Czytaj też:   Petgram - trwa emisja akcji „Instagrama dla zwierząt”

Emisja

Tegoroczna emisja będzie pierwszą z dwóch zaplanowanych na ten moment. Cel zbiórki to 500 tysięcy złotych przy wycenie 2,5 mln złotych post-money. Zebrane środki posłużą do:

  • zintensyfikowania działań marketingowych, co poszerzy grupę kliencką i średnią wartość koszyka,
  • rozbudowę logistyki i zwiększenie skali działań handlowych, co przełoży się na współpracę z większą liczbą sklepów,
  • otwarcie własnych sklepów stacjonarnych, w których klienci będą mogli odbierać zamówione towary

Według badań wartość rynku e-commerce w 2021 roku wyniosła 5 mld złotych. Przewiduje się, że wartość ta niemal potroi się w najbliższych latach i dobije do 13 mld złotych w 2027 roku. Karmnik to biznes, który powstał jako wypadkowa pandemii, zwrotu ludzi ku naturalnym i zdrowym produktom oraz wzrostu popularności zakupów online. 

Raptem dwa lata wystarczyły by Karmnik stał się sprawnie funkcjonującym biznesem ze sporym potencjałem. Trwająca właśnie crowdfundingowa emisja akcji to sposób, by ów potencjał wykorzystać.

Podsumowanie

Przypominam, że zapisy na akcje przyjmowane będą maksymalnie do 21 lutego 2023 roku lub do zebrania przez spółkę kwoty 0,5 mln zł.

Szczegóły trwającej oferty Karmnik.pl dostępne są na stronie emisji.

 


Lubisz moje teksty – polub też mój profil na Facebook-u

Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.
Please follow and like us: