Vela Poland prowadzi drugą kampanię

Vela Poland prowadzi drugą kampanię

18 maja, 2022 0 przez Maciejka

Vela Poland, właściciel marki tripinvest, prowadzi swoją drugą kampanię inwestycyjną. W poprzedniej, zeszłorocznej emisji, spółka pozyskała ponad 700 tysięcy złotych. Teraz celem jest zebranie 962 tys. zł, co ma pozwolić wejść firmie na nowe rynki.

Akcje Vela Poland

Głównym produktem Vela Poland jest Tripinvest – biuro nieruchomości, pomagające polskim nabywcom na kupno nieruchomości na rynku hiszpańskim. Tripinvest w imieniu klientów szuka odpowiedniej lokalizacji, sprawdza oferty, udziela wsparcia we wszelkich prawnych aspektach.

Jest to jednocześnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się tego typu agencji w Europie. Jak podaje spółka, Hiszpania od kilku lat jest najczęściej wybieranym przez polskich inwestorów miejscem zakupu drugiego domu. W 2019 roku wartość transakcji na rynku hiszpańskich nieruchomości przekroczyła 12,2 mld euro. Dziś trend ten został wzmocniony, z powodu aktualnej sytuacji w Europie Wschodniej.

Aktualne wydarzenia w Europie nie cieszą nikogo, jednak spowodowały jeszcze większe przyspieszenie trendu na posiadanie drugiego domu w Hiszpanii.

– mówi Michał Uherek, specjalista ds. finansowych i inwestycyjnych.

Hiszpania już wcześniej była atrakcyjnym kierunkiem z powodu konkurencyjnych cen apartamentów, unikalnego klimatu oraz coraz wyraźniejszego bogacenia się naszego społeczeństwa. To już od lat nie jest abstrakcja, a realnie działające procesy. Tripinvest w odpowiednim momencie dołączył do nurtu kilka lat temu i dziś może pochwalić się bardzo pozytywnymi prognozami na dalszy rozwój.

– dodaje.

Tripinvest

Tripinvest działa na rynku od 2018 roku. W trakcie pierwszych lat działalności skoncentrowano się na stworzeniu odpowiedniego zespołu i procesów ułatwiających przyszłe skalowanie. Dział sprzedaży powstał w oparciu o polskich agentów nieruchomości potrafiących porozumiewać się w językach hiszpańskim i angielskim, planujących życie w Hiszpanii oraz osób z doświadczeniem w nieruchomościach, już mieszkających na Półwyspie Iberysjkim.

Czytaj też:   Niewiele zostanie z Samito?

Spółka informuje, że z roku na rok generują obroty wyższe o kilkadziesiąt procent. To jednak ostatnie dwa lata przyniosły firmie najsilniejsze wzrosty.

 

Emisje akcji

Po sukcesie ubiegłorocznej emisji akcji, spółka postanowiła przyspieszyć swoje plany rozwojowe. Chce teraz zaoferować nieruchomości z pozostałych części Europy m.in. z Francji i Chorwacji. Dzięki stale rozwijanej ofercie i rozbudowanej sieci obsługi, planowane jest sukcesywne wchodzenie na kolejne rynki dystrybucji.

Patronite

Rozpoczynamy planowane skalowanie naszego biznesu na rynkach międzynarodowych. Trafiliśmy na bardzo dynamiczny okres i chcemy wykorzystać go, możliwie mocno intensyfikując działania.

– mówi Michał Ćwierzyk, prezes zarządu Vela Poland.

Nasze wieloletnie doświadczenie na rynku i w biznesie daje nam pewność, że tworzymy profesjonalne struktury i doskonale działające procesy, które pomogą nam nie tylko w dalszym ciągu prężnie rozwijać się w Hiszpanii, ale także wejść na nowe rynki.

– dodaje.

Kampania w 2021 roku

Ubiegłoroczna kampania crowdfundingowa była dla spółki swoistym przetarciem szlaków w tym sektorze i formą reklamy. Położony został silny nacisk na webinary i spotkania z inwestorami. Podjęto też próby zainteresowania szerokiej opinii publicznej, poprzez zaangażowanie znanych osób m.in. Macieja Orłosia czy Jana Wieczorkowskiego.

Przedstawiciele spółki informują, że rok 2021 dużo ich nauczył i pozwolił wejść na wyższy poziom współpracy ze społecznością. Wnioski przeniesione zostały na aktualnie trwającą kampanię.

Pakiety inwestorskie, cele

Podobnie jak w 2021 roku, przewidziano atrakcyjne pakiety dla inwestorów, obejmujące np. pobyt w apartamencie w Altea Hills.

Czytaj też:   Ed Red po raz czwarty. Powodów do kupna akcji nie widzę

Spółka stawia na komunikację z inwestorami. Informuje icho każdym istotnym ruchu w formie okresowych newsletterów.

Dzięki środkom pozyskanym z aktualnej emisji, Vela Poland planuje wejść na rynek belgijski i niderlandzki, gdzie planują pozyskać kolejną grupę zainteresowanych nabywców nieruchomości.

Strona emisji zawiera obszerny opis modelu biznesowego, prognoz i dotychczasowych osiągnięć. Warto przyjrzeć się ofercie i samodzielnie ocenić, czy „warto w to wejść”. Dla zainteresowanych link do kampanii – akcje.velapoland.pl.

Źródło: informacja prasowa


Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: