Miesiąc do końca emisji DAJAMI. Próg przekroczony

Miesiąc do końca emisji DAJAMI. Próg przekroczony

25 sierpnia, 2022 0 przez Maciejka

Do końca emisji akcji DAJAMI pozostał miesiąc. Przedstawiam ostatnie informacje, które dotyczą jednego z ciekawszych obecnie crowdfundingowych emitentów. 

Emisja DAJAMI

DAJAMI to spółka, która przeprowadza właśnie emisję akcji przy wsparciu platformy crowdfundingowej Beesfund. Działa w branży klimatyzacji. Jak sama podaje na stronie emisji, posiada największą sieć instalatorów klimatyzacji w Polsce. Współpracuje bezpośrednio z największymi producentami sprzętu AGD na świecie.

W trwającej ofercie spółka oferuje 909 091 akcji w cenie emisyjnej 4,40 zł. Daje to wycenę całego biznesu na sporym poziomie 44 mln zł (pre-money). Emitent podaje przy tym, że wycena ta zawiera dyskonto w wysokości 20%. Na stronie emisji przedstawia dokument, wyceniający biznes DAJAMI na 55 mln zł.

We wpisie tym nie odnoszę się do tej wyceny ani nie analizuję spółki. Być może przyjdzie na to czas. Jest jeszcze trochę czasu do końca oferty. Teraz przedstawię jedynie zebrane informacje dotyczące emitenta.

O spółce

DAJAMI to koncept sklepów specjalistycznych w obszarze oczyszczaczy powietrza i klimatyzatorów. Spółka zbudowała największą w Polsce i obecną we wszystkich województwach sieć instalatorów klimatyzacji. Marki DAJAMI należą do najbardziej rozpoznawalnych w swojej kategorii i cały czas zwiększa zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

Aktualnie DAJAMI jest na etapie finalizowania 210 zleceń, które zwiększą przychody spółki o 1,6 mln zł, oraz realizowania 340 nowych zamówień. Utrzymanie obecnej dynamiki powiększy tegoroczne portfolio spółki o 120 kolejnych realizacji, które dadzą przychód rzędu 900 tys. zł.

Patronite

Spółka prognozuje uzyskanie 12 mln przychodu z klimatyzacji na koniec 2022 r. W 2021 roku było to 5,5 mln zł. Istotne wzrosty przychodów r/r w obszarze klimatyzacji to rezultat usprawnienia procesu sprzedażowego, wdrożenia efektywnych narzędzi internetowych oraz poszerzania ogólnopolskiej sieci instalatorów współpracujących z AERO7. Emitent wzmocnił swoją pozycję pomimo osłabienia widocznego na rynku montaży klimatyzacji, które wystąpiło w pierwszym i na początku drugiego kwartału br. Przyczyną była rosnąca inflacja i wojna na Ukrainie.

Czytaj też:   Browar za Miastem z kolejną emisją

Rozwój DAJAMI

Ostatni rok był dla nas czasem wytężonej pracy, której celem było przyspieszenie rozwoju spółki w perspektywicznym obszarze klimatyzacji. Położyliśmy duży nacisk na zwiększenie jakości obsługi klienta oraz efektywności pracy naszych konsultantów. Pomyślnie wdrożyliśmy procedury, dzięki którym uzyskaliśmy odbieralność połączeń na poziomie 90-95%. Skróciliśmy czas oddzwaniania do klientów do maks. 24 godzin. Przyspieszyliśmy też proces wykonywania audytu i zwiększyliśmy nasze moce przerobowe, dzięki rozbudowaniu bazy podwykonawców. W rezultacie sieć instalatorów DAJAMI zwiększyła się o ponad 40% r/r i obecnie wynosi 120 osób. Teraz z satysfakcją odnotowujemy wysoką skuteczność naszych działań, która znajduje odzwierciedlenie w dynamicznych wzrostach przychodów.

– powiedział Dariusz Ożóg, Prezes Zarządu DAJAMI.

Rekordowe wyniki sprzedażowe w obszarze klimatyzacji to także efekt wprowadzenia konfiguratora ofert, który pozwolił znacząco skrócić czas ofertowania. W niektórych przypadkach stworzenie rozbudowanej oferty obejmującej kilka wariantów zestawów multisplit zajmowało konsultantom do 30 minut. Obecnie jest to tylko 5 minut.

Klimatyzacje

Obszar klimatyzacji to obecnie kluczowa gałąź działalności spółki. Jej rozwój jest jednym z najważniejszych celów kampanii, która jest prowadzona przy wsparciu platformy Beesfund. Emitent przekroczył już próg sukcesu gwarantujący uzyskanie dostępu do zebranych środków.

Obecna kwota pozwoli m.in. na rozbudowę innowacyjnego generatora ofert dla instalatorów skupionych wokół marki AERO7, który zautomatyzuje i przyspieszy proces sprzedaży klimatyzacji. Wdrożenie rozbudowanego narzędzia przełoży się na skrócenie czasu ofertowania. Umożliwi też instalatorom generowanie ofert bezpośrednio w trakcie audytu u klienta (bez udziału konsulantów).

Jednym z kluczowych celów, które chcemy zrealizować dzięki crowdinvestingowi jest powiększenie naszej sieci instalatorów-podwykonawców o około 70 podmiotów oraz udostępnienie im narzędzi zwiększających efektywność pracy. Stawiamy także na budowę własnych ekip instalacyjnych w wybranych lokalizacjach. Chcemy dalej inwestować w rozpoznawalność marki Aero7, która już teraz prawdopodobnie jest najbardziej widoczną marką internetową w naszej branży. Planujemy też zwiększyć widoczność naszych brandów poza Internetem, dlatego chcemy otworzyć w miastach wojewódzkich kolejne showroomy z klimatyzatorami i oczyszczaczami powietrza.

– podsumowuje Dariusz Ożóg.

Czytaj też:   Odpowiedź Hemp & Brew na moje wątpliwości

Podsumowanie

Jak już wspomniałem, powyższe informacje pochodzą ze spółki. Nie oceniam teraz emisji. Nie zdążyłem jeszcze przejrzeć dokładnie dokumentów emisji. Widzę jednak, że oferta cieszy się zainteresowaniem inwestorów. Postaram się więc znaleźć trochę czasu do analizy.

Do końca kampanii pozostał jeszcze miesiąc. Szczegóły dostępne są na stronie emisji – emisja.dajami.pl.

Lubisz moje teksty? Polub mój profil na Facebook-u 🙂


Pamiętaj, że jakikolwiek tekst w serwisie Crowdnews.pl nie stanowi rekomendacji ani porady inwestycyjnej. Serwis zawiera opisy warunków emisji akcji w ofertach crowdfundingowych i autorskie komentarze dotyczące tych ofert. Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty i skutki decyzji podjętych po lekturze tekstów w serwisie Crowdnews.pl. Jeśli planujesz inwestycję w akcje – za każdym razem dokładnie zapoznaj się z materiałami przedstawionymi przez emitenta. Nie kieruj się opinią moją ani jakiejkolwiek innej osoby.

Please follow and like us: