Prezes Hydra Games odpowiadał na pytania

Prezes Hydra Games odpowiadał na pytania

7 maja, 2021 0 przez Maciejka

Wczoraj na pytania inwestorów odpowiadał Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games. Czy przekonał do zakupu akcji?

Emisja akcji Hydra Games

EmitentEmitentHydra Games SA
BranżaBranżagamedev
Kwota zbiórkiKwota zbiórkido 1,5 mln zł
Udział w kapitale nowych akcjiProcent oferowany8,10%
Wycena spółkiWycena spółki (według ceny emisyjnej) 17 mln zł
Cena emisyjnaCena emisyjna150 zł - akcje serii D
Liczba oferowanych akcjiLiczba oferowanych akcji10.000 akcji serii D
Data zakończenia emisjiData zakończenia oferty 11.05.2021
Cel emisjiCel emisjistworzenie nowych tytułów, koszty stałe, zwiększenie środków obrotowych, wynagrodzenia zespołu
Strona emisjiStrona emisjihttps://crowdconnect.pl/hydragames

Wczoraj w serwisie Stockwatch odbył się webinar oraz czat inwestorski z Kamilem Kurkowskim, prezesem zarządu Hydra Games SA. Tematem spotkania z inwestorami były m.in. dotychczasowe premiery, planów rozwoju spółki oraz trwająca emisja akcji.

Przypomnę, że oferta Hydra Games promowana jest na platformie CrowdConnect. Jej przedmiotem jest 10.000 akcji serii D po cenie emisyjnej 150 zł. Minimalny zapis musi opiewać na 10 akcji a maksymalny na 350 walorów. 

O trwającej emisji pisałem w tekście Hydra Games – krótko na temat emisji.

Pytania

Prezes Kamil Kurkowski odpowiedział m.in. na dwa moje pytania:

Do tej pory spółka wydała dwie gry. Produkcja jednej z nich kosztowała 136.500 zł a przyniosła jedynie 4.500 USD przychodu. Druga gra kosztowała 158.600 złotych a przyniosła 52.300 USD dochodu. Wyniki są więc bardzo przeciętne. Jakie są podstawy do założenia, że kolejne tytuły będą wyglądać lepiej?

The Last Show Of Mr Chardish jest grą, która z założenia miała być longsellerem. Prawdziwego sukcesu tego tytułu spodziewamy się po premierze wersji konsolowej ze względu na bardzo przygodowy charakter rozgrywki i unikalną grafikę wykonaną w technologii VR, która się nie zestarzeje. Jest to w zasadzie jedyna gra na świecie, która w tej technologii została stworzona. Nawiązanie współpracy z zespołem Punk Notion było okazją na zakup gry w relatywnie niskim budżecie, a wartość produkcyjna tej gry jest około cztery razy większa. Była to okazja dla Hydra Games, aby w jej portfolio znalazła się atrakcyjna wizualnie produkcja z bogatą historią. W przypadku Don’t be Afraid mieliśmy niski koszt produkcji, uzyskując zwrot kosztów deweloperskich zaledwie 5 dni od premiery. Cały czas zwiększamy potencjał monetyzacyjny tego tytułu, ponieważ niebawem zostanie udostępniona wersja konsolowa, a spółka nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

Czy w przypadku braku powodzenia trwającej emisji akcji spółka może mieć problemy z zachowaniem płynności?

Nie zakładamy takiej sytuacji. Naszymi aktywami są już wydane gry, które przynoszą spółce regularne przychody. Ich struktura jest już usystematyzowana oraz stabilna.

Akcje Hydra Games

Pełny zapis rozmowy z Prezesem Kurkowskim dostępny jest w serwisie Stockwatch – stockwatch.pl/czat-inwestorow-gieldowych/kamil-kurkowski.

Patronite

Dotychczasowe wyniki kampanii mogą wskazywać na to, że inwestorzy nie dali się przekonać do inwestycji w producenta gier. Obecnie na akcje Hydra Games zapisało się jedynie 12 inwestorów. Zadeklarowali oni objęcie udziałów o wartości 37.500 złotych. Jest to taki sam wynik jak wczoraj – przed rozpoczęciem webinaru.

Podsumowanie

Prawdopodobne jest, że oferta nie dojdzie do skutku. Minimalnym celem emisji jest pozyskanie przez spółkę kwoty 1.000.500 złotych. Przez ponad tydzień trwania zapisów udało się zebrać (tak jak wspomniałem) zaledwie 37.500 złotych. Jest to bardzo kiepski wynik. Pokazuje dobitnie, że skończył się już czas, gdy inwestorzy kupowali „w ciemno” akcje wszystkich producentów gier. 

Bardzo trafnie skomentował to jeden z Szanownych Czytelników:

Chyba nadeszło lekkie otrzeźwienie. Na akcje zapisało się 11 osób za 36k. Kwota już 2 dzień nie chce drgnąć. Oczywiście mamy okres świąteczny ale sukcesu nie wróżę. W przypadku Hydra Games istnieje ryzyko graniczące z pewnością, że po wejściu na New Connect będą „sypać” akcjonariusze poprzednich serii, którzy nabyli akcje po niższej cenie. Takie ryzyko wyraźnie zmaterializowało się na Drago Entertainment.

Ja swoje stanowisko dotyczące trwającej emisji przedstawiłem w ubiegłotygodniowym tekście. Zachęcam jednak do zapoznania się z zapisem wczorajszej rozmowy z Prezesem oraz do odwiedzenia strony emisji. Być może Was w jakiś sposób ta oferta zainteresuje. 

Dajcie znać, jeśli coś ciekawego znajdziecie 🙂

 

Lubisz moje teksty? Polub też mój profil na Facebook-u

Please follow and like us:
Czytaj też:   W połowie września start emisji Odpocznij SA (UKOI)